• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Den var tillbaka pĂ„ fullpris ganska snabbt đŸ€„
Tveksamt om nÄgra bestÀllningar gick igenom? Jag försökte med titanaren men den gick inte att lÀgga i varukorgen.
1644345574238.png

Ni med gr-b200, hur upplevs den? Är sugen pĂ„ caliroots men alla master of g har hittills hamnar mellan tvĂ„ hĂ„l (lite oro för det) och hur Ă€r den storleksmĂ€ssigt?

NÄgot pÄ rean blir det oavsett!

ping @L&W och @roosterman för mig ni har en đŸ€“
Den Àr nÀstan i samma storlek som Rangeman och sitter riktigt bra pÄ handleden, pÄ mig i alla fall. vad har du för mÄtt pÄ din handled? Det enda jag inte gillar Àr att den har plast spÀnne.

Den Àr nÀstan i samma storlek som Rangeman och sitter riktigt bra pÄ handleden, pÄ mig i alla fall. vad har du för mÄtt pÄ din handled? Det enda jag inte gillar Àr att den har plast spÀnne.
MĂ€tte mina andra g och inser att den nog Ă€r lite stor just nu för min smak. SĂ„ köpte en GM-6900 och en DW-6900bb, min favoritmodell av G đŸ€“

Tillbaka
Topp