Den var tillbaka pÄ fullpris ganska snabbtOj det va bÀttre Àn jag gav men jag bestÀllde den gröna Àr osÀker Ànnu pÄ fÀrgval sÄ kan bli retur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den var tillbaka pÄ fullpris ganska snabbtOj det va bÀttre Àn jag gav men jag bestÀllde den gröna Àr osÀker Ànnu pÄ fÀrgval sÄ kan bli retur.
Ingen annan sĂ€ger ju det rakt ut sĂ„... KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂPOj det fĂ„r man nĂ€stan fira med en?
Tveksamt om nÄgra bestÀllningar gick igenom? Jag försökte med titanaren men den gick inte att lÀgga i varukorgen.Den var tillbaka pÄ fullpris ganska snabbt
RegnbÄgen???Tveksamt om nÄgra bestÀllningar gick igenom? Jag försökte med titanaren men den gick inte att lÀgga i varukorgen.
Ja, 10 609 kr Àr ett oslagbart pris.RegnbÄgen???
Skumt att den inte gÄr igenom. Den ligger ju fortfarande för det priset.Ja, 10 609 kr Àr ett oslagbart pris.
Lika bra, jag har haft köpstopp sen i början av januari.Skumt att den inte gÄr igenom. Den ligger ju fortfarande för det priset.
Det gick att lÀgga den i kundvagnen utan problem.Skumt att den inte gÄr igenom. Den ligger ju fortfarande för det priset.
Det har jag oxÄ haftLika bra, jag har haft köpstopp sen i början av januari.
NÄgra fler pÄ vÀg?Det har jag oxÄ haft
Nu vet jag faktiskt inte vad du pratar om.......NÄgra fler pÄ vÀg?
Kanske inte Àr sÄ dum ÀndÄ
Speedmastern ser fan rÀdd ut.Minsta grabben har visst modifierat min klocklÄda
Skulle nog vilja bytt bandet sÄ blir det nog bra.Den Àr ju grym! En keeper för mig skulle jag tro
Funderar pÄ en AM lÀnk till min squarecamo, gillar bandet annars som Àr pÄSkulle nog vilja bytt bandet sÄ blir det nog bra.
Komiskt.
Supran jag la upp tidigare idag kan jag fÄ hÀmta upp hos en imorgon
Ska jag kööööööp eller inte
Den Ă€r nĂ€stan i samma storlek som Rangeman och sitter riktigt bra pĂ„ handleden, pĂ„ mig i alla fall. vad har du för mĂ„tt pĂ„ din handled? Det enda jag inte gillar Ă€r att den har plast spĂ€nne.Ni med gr-b200, hur upplevs den? Ăr sugen pĂ„ caliroots men alla master of g har hittills hamnar mellan tvĂ„ hĂ„l (lite oro för det) och hur Ă€r den storleksmĂ€ssigt?
NÄgot pÄ rean blir det oavsett!
ping @L&W och @roosterman för mig ni har en
Nice! Hade inte du den röda innan?Testar en frog!
Jag har eventuellt ett par kinalÀnkar pÄ vÀg hemFunderar pÄ en AM lÀnk till min squarecamo, gillar bandet annars som Àr pÄ
MÀtte mina andra g och inser att den nog Àr lite stor just nu för min smak. SÄ köpte en GM-6900 och en DW-6900bb, min favoritmodell av GDen Àr nÀstan i samma storlek som Rangeman och sitter riktigt bra pÄ handleden, pÄ mig i alla fall. vad har du för mÄtt pÄ din handled? Det enda jag inte gillar Àr att den har plast spÀnne.
KnÀvlar vad det handlas hÀr i trÄden nu dÄ
StÀmmer bra det, hade Àven rainbow. à ngrar försÀlnigen av Rainbow...Nice! Hade inte du den röda innan?
Hade ocksÄ köpstop..rök ikvÀll..Lika bra, jag har haft köpstopp sen i början av januari.
Och din bÀsta arbetskompis Àr genast en G-shock fattigare??Hade ocksÄ köpstop..rök ikvÀll..