NÀ, han hÄller hÄrt i sina G-shocks...Och din bÀsta arbetskompis Àr genast en G-shock fattigare??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÀ, han hÄller hÄrt i sina G-shocks...Och din bÀsta arbetskompis Àr genast en G-shock fattigare??
Han har vÀl oxÄ en rÀtt vass samling shocks har jag för mig du sagt?NÀ, han hÄller hÄrt i sina G-shocks...
Jo det minns jag. Rainbow toad Àr jÀvligt bra, förstÄr att du Ängrar dig.StÀmmer bra det, hade Àven rainbow. à ngrar försÀlnigen av Rainbow...
Japp, bla MTG Rainbow Rangeman ocean frogman mfl...Han har vÀl oxÄ en rÀtt vass samling shocks har jag för mig du sagt?
Japp, finns hos @Daion nu, nog ingen chans att den sÀljs tillbaka...Jo det minns jag. Rainbow toad Àr jÀvligt bra, förstÄr att du Ängrar dig.
Vart Àr rean förutom överallt men vilken sida pratar du omoch jag kÀnde mig lite fÀrdig med G igÄr. Men dÄ med dessa priser sÄ gick det inte motstÄ. Gillar ju knappt stealth och köpte ÀndÄ 6900bb för lÀr inte loosa direkt pÄ den ÀndÄ hehe
Vart Àr rean förutom överallt men vilken sida pratar du om
Ok grymt farlig att vara hÀrinne mÀrker jagcaliroots, tycker deras priser Àr vÀldigt bra just nu. 1.2k för en GM-6900 och 619kr för 6900bb
Fast positiv digidisplay Àr mummaDenna hade jag missat vÀldigt grÄ svÄr att lÀsa tiden pÄ men kl.
Bra pris hos Calle
GG-B100-8AER
Köpte en ikvÀll, bra pris!Denna hade jag missat vÀldigt grÄ svÄr att lÀsa tiden pÄ men kl.
Bra pris hos Calle
GG-B100-8AER
BRT Àr sjukt fin!Liten svacka i klockeriet för tillfÀllet nÀr gwg1000 tjÀnstgör till 95%. Men visst gör sig BRT bra i lÄdan.
Du kan köpa min senDenna hade jag missat vÀldigt grÄ svÄr att lÀsa tiden pÄ men kl.
Bra pris hos Calle
GG-B100-8AER
BestÀllt denna?Du kan köpa min sen
Jao, har haft en orange tidigare sÄ jag vet inte varför egentligen men gillar ju positiv display och att den var enkel i fÀrgsÀttningen.BestÀllt denna?
Tycker du gör rĂ€tt i detĂh ger denna en chans
Hittat nĂ„gra brister med den? Ăr lite sugen pĂ„ att köpa en till OWG.Hitta lite sol idag med