Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grym den dÀr
Har haft den nĂ„gra dagar nu sĂ„ har inte sĂ„ djupa tankar Ă€n, men spontant sĂ„ Ă€r bandet mjukt och bra lĂ€ngd.Hittat nĂ„gra brister med den? Ăr lite sugen pĂ„ att köpa en till OWG.
tycker de dÀr Àr den snyggaste GG-B100, men Àr det sant att den inte har nÄgon lume? eller Àr det bara visarna som kanske har det?
Ăre den som va pĂ„ tratten tidigare? Isf fĂ„r man frĂ„ga va den tillslut landa pĂ„?VARNING! BILDSPAM!!
Men alltsÄ denna unboxing som skedde i bilen direkt efter uthÀmtning pÄ Posten (ni vet hur det Àr...) har jag vÀntat pÄ nu rÀtt lÀnge och idag ÀÀÀÀntligen!
Nu kan jag stoltsera med att kalla mig Àgare av en Frogman (Seaman) och ni ska tro jag Àr stolt!
Jag brukar inte anvÀnda sÄ hÀr mÄnga utropstecken men jag Àr sÄ nöjd sÄ jag skuttar i bilen En makalöst vacker klocka, den sitter som gjutet och skicket Àr verkligen "som ny".
Very happy indeed!!
Grattis, riktigt fin.VARNING! BILDSPAM!!
Men alltsÄ denna unboxing som skedde i bilen direkt efter uthÀmtning pÄ Posten (ni vet hur det Àr...) har jag vÀntat pÄ nu rÀtt lÀnge och idag ÀÀÀÀntligen!
Nu kan jag stoltsera med att kalla mig Àgare av en Frogman (Seaman) och ni ska tro jag Àr stolt!
Jag brukar inte anvÀnda sÄ hÀr mÄnga utropstecken men jag Àr sÄ nöjd sÄ jag skuttar i bilen En makalöst vacker klocka, den sitter som gjutet och skicket Àr verkligen "som ny".
Very happy indeed!!
Nu Àr alla priser pÄ Caliroots snordyra igen. Bra hamstrat KS
Det stĂ€mmer. 2305kr. SvĂ„rt att inte vara nöjd med detĂre den som va pĂ„ tratten tidigare? Isf fĂ„r man frĂ„ga va den tillslut landa pĂ„?
Bara visare har lume.tycker de dÀr Àr den snyggaste GG-B100, men Àr det sant att den inte har nÄgon lume? eller Àr det bara visarna som kanske har det?
HÀrligt med sÄn pepp och lycka! GrattisVARNING! BILDSPAM!!
Very happy indeed!!
Ping @Daion aka The SharkVerkar som att det kan bli utlandsflytt under vÄren, kommer isf att ytterligare trimma ned innehÄllet i klocklÄdan och bla denna kommer sannolikt att fÄ lÀmna, sÄ heads up till trÄden ifall det skulle vara sÄ att nÄgon Àr sugen pÄ att överta vÄrdnaden.
jag kan gladeligen vara vÄrdnadshavare om det Àr sÄ ^^ dock kan jag inte sÀtta mig pÄ nÄgot ÀgarskapVerkar som att det kan bli utlandsflytt under vÄren, kommer isf att ytterligare trimma ned innehÄllet i klocklÄdan och bla denna kommer sannolikt att fÄ lÀmna, sÄ heads up till trÄden ifall det skulle vara sÄ att nÄgon Àr sugen pÄ att överta vÄrdnaden.
Jaha, dÀr var det körtPing @Daion aka The Shark
Det beror vÀl pÄ vem som @S.L utser till vÄrdnadshavare/köpareJaha, dÀr var det kört
UK release. SÄldes till överpris pÄ Ebay.NÄn som fick tag pÄ en Rubiks cube?
SÄg det finns 2 i Japan för 1900* allt det andra.UK release. SÄldes till överpris pÄ Ebay.
Jo men utan kuben. Den fÄr man bara via London AD.SÄg det finns 2 i Japan för 1900* allt det andra.
Ăsch, en rubiks kub gĂ„r vĂ€l att hitta pĂ„ Biltema för en tjuga?Jo men utan kuben. Den fĂ„r man bara via London AD.
Haha, vill inte ha vanliga, de har jag redan. Jag vill ha en dĂ€r det stĂ„r G-Shock pĂ„.Ăsch, en rubiks kub gĂ„r vĂ€l att hitta pĂ„ Biltema för en tjuga?