• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Kan inte annat Ă€n att Ă€lska sĂ„nt hĂ€r, nĂ€r man vet vad som ligger i paketen😅
IMG_20220209_181141.jpg

GokvĂ€ll, har handlat ca 6-7 G shocks, men gett bort, tĂ€nkte jag var vĂ€rd en sjĂ€lv oxĂ„, efter ca 35 Ă„rs dinksamlande, aldrig för sent ? Mkt trevliga dinkor, har fn haft alla komplikationer pĂ„ bĂ„de mekaniska o kvarts, men första med auto light, sicken trevlig dinka, go kvĂ€ll trĂ„den

C09F68C0-CE3B-4268-87E4-F9EE1ABAB41A.jpeg
BB1C257D-253C-49F3-B679-91BC6E04759C.jpeg
C2D77556-D7C6-4605-8384-A211C4E8ED28.jpeg

GokvĂ€ll, har handlat ca 6-7 G shocks, men gett bort, tĂ€nkte jag var vĂ€rd en sjĂ€lv oxĂ„, efter ca 35 Ă„rs dinksamlande, aldrig för sent ? Mkt trevliga dinkor, har fn haft alla komplikationer pĂ„ bĂ„de mekaniska o kvarts, men första med auto light, sicken trevlig dinka, go kvĂ€ll trĂ„den

Det Ă€r aldrig försent att starta ett beroende. VĂ€lkommen till trĂ„den. 😆👍
Dessutom med en av Generalerna😃

Fick hem en trasig G-Shock frÄn Tratten tidigare idag. NÄgon som har erfarenhet av Äterköp pÄ den sidan? PÄ Ebay Àr ju sÀljaren bunden att acceptera retur och Äterköp oavsett skÀl, funkar Tradera likadant?

Fick hem en trasig G-Shock frÄn Tratten tidigare idag. NÄgon som har erfarenhet av Äterköp pÄ den sidan? PÄ Ebay Àr ju sÀljaren bunden att acceptera retur och Äterköp oavsett skÀl, funkar Tradera likadant?
Bara om det Àr frÄn icke-privat sÀljare Àr jag rÀdd för. Dom vill nog att man "förhandlar" med varandra först.

TrĂ„kigt med sprickan, men det Ă€r nog tyvĂ€rr mer regel Ă€n undantag. Brukar falla isĂ€r sĂ„ fort du petar pĂ„ det. 😑 Se @Derix inlĂ€gg för nĂ„got tag sedan...

Tackar för att du vĂ€ckte mig ur dvalan, vilken vacker pjĂ€s den dĂ€r MR-Gn. 😍
Gillar mitt andra ”nick”, det Ă€r grymt! đŸ‘đŸ€—
(Jag Àr ett stort fan och beskyddare av hajar)
Jaha, dĂ€r var det kört đŸ€·â€â™€ïž
😂😂😂 Inte dĂ„ kompis. 😊

VĂ€lkommen till trĂ„den och grattis till en trevlig G. 👍😊

Jag blev av @Urtyp upplyst* (wink wink) om att automatisk lampa (LT) aktiverad pÄ fyrkant bara fungerar i mörker. Jag som dÄ i onödan har den avaktiverad dagtid :bag:
Jag har varit av uppfattningen att det Àr en liten mekanisk pendel som styr funktionen nÀr boetten vickas 45°, men om det bara fungerar i mörker mÄste det ju finnas en ljussensor? NÄgon som vet hur det tekniskt fungerar?

Jag blev av @Urtyp upplyst* (wink wink) om att automatisk lampa (LT) aktiverad pÄ fyrkant bara fungerar i mörker. Jag som dÄ i onödan har den avaktiverad dagtid :bag:
Jag har varit av uppfattningen att det Àr en liten mekanisk pendel som styr funktionen nÀr boetten vickas 45°, men om det bara fungerar i mörker mÄste det ju finnas en ljussensor? NÄgon som vet hur det tekniskt fungerar?
Om det Àr solar modell sÄ kÀnner solcellerna av om de fÄr ljus fÄr de inget sÄ tÀnds lampan annars inte
Om den Àr batteridriven sÄ tÀnds lampan alltid

Tillbaka
Topp