Kan inte annat Àn att Àlska sÄnt hÀr, nÀr man vet vad som ligger i paketen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Gillar orange tillsammans med svart. Riktigt fin!Hoppla. En "liten" GA-1000 rÄkade visst trilla ur lÄdan
DÀremot behöver den lite hjÀrtmassage.. SÄ det fÄr bli imorrn eller sÄ
Heads up..Kommer slÀppa en stor del av mina G-shocks
Ttian fyrkant
MTG Rainbow
MTGB1000XMG mfl
kommer att lÀggas ut pÄ ks snarrt
Nej, brukar alltid Ängra en försÀljing efter ett tag...
Hoppla. En "liten" GA-1000 rÄkade visst trilla ur lÄdan
DÀremot behöver den lite hjÀrtmassage.. SÄ det fÄr bli imorrn eller sÄ
A man of culture I see. NÀr jag har uppfostrat mina barn ska jag ta mig an gÄrden pÄ riktigt.Arbetsdagen Àr slut och mitt liv som bonde tar vid (i Stardew Valley)
Hehe. SĂ„ det Ă€r du som Ă€r denhade en kĂ€nsla jag budade mot dig, och snĂ„lbudade dessutom för mkt (jag alltsĂ„ ) men blev ju tvĂ„ G igĂ„r Ă€ndĂ„ sĂ„âŠ
Det Àr aldrig försent att starta ett beroende. VÀlkommen till trÄden.GokvÀll, har handlat ca 6-7 G shocks, men gett bort, tÀnkte jag var vÀrd en sjÀlv oxÄ, efter ca 35 Ärs dinksamlande, aldrig för sent ?
GokvĂ€ll, har handlat ca 6-7 G shocks, men gett bort, tĂ€nkte jag var vĂ€rd en sjĂ€lv oxĂ„, efter ca 35 Ă„rs dinksamlande, aldrig för sent ? Mkt trevliga dinkor, har fn haft alla komplikationer pĂ„ bĂ„de mekaniska o kvarts, men första med auto light, sicken trevlig dinka, go kvĂ€ll trĂ„denâŠ
Dessutom med en av GeneralernaDet Àr aldrig försent att starta ett beroende. VÀlkommen till trÄden.
Mm, lite synd nĂ€r de hamnar hos âickeflipparnaâ baraHehe. SĂ„ det Ă€r du som Ă€r den
Vi Àr mÄnga hÀr i trÄden som bjuder mot varandra har jag mÀrkt
Hehe. Ingen ide att köpa om man inte vill ha den juMm, lite synd nĂ€r de hamnar hos âickeflipparnaâ bara
Vad Àr det som Àr sönder??Fick hem en trasig G-Shock frÄn Tratten tidigare idag. NÄgon som har erfarenhet av Äterköp pÄ den sidan? PÄ Ebay Àr ju sÀljaren bunden att acceptera retur och Äterköp oavsett skÀl, funkar Tradera likadant?
Bara om det Àr frÄn icke-privat sÀljare Àr jag rÀdd för. Dom vill nog att man "förhandlar" med varandra först.Fick hem en trasig G-Shock frÄn Tratten tidigare idag. NÄgon som har erfarenhet av Äterköp pÄ den sidan? PÄ Ebay Àr ju sÀljaren bunden att acceptera retur och Äterköp oavsett skÀl, funkar Tradera likadant?
Tackar för att du vÀckte mig ur dvalan, vilken vacker pjÀs den dÀr MR-Gn.Ping @Daion aka The Shark
Inte dÄ kompis.Jaha, dÀr var det kört
VĂ€lkommen till trĂ„den och grattis till en trevlig G.GokvĂ€ll, har handlat ca 6-7 G shocks, men gett bort, tĂ€nkte jag var vĂ€rd en sjĂ€lv oxĂ„, efter ca 35 Ă„rs dinksamlande, aldrig för sent ? Mkt trevliga dinkor, har fn haft alla komplikationer pĂ„ bĂ„de mekaniska o kvarts, men första med auto light, sicken trevlig dinka, go kvĂ€ll trĂ„denâŠ
Om det Àr solar modell sÄ kÀnner solcellerna av om de fÄr ljus fÄr de inget sÄ tÀnds lampan annars inteJag blev av @Urtyp upplyst* (wink wink) om att automatisk lampa (LT) aktiverad pÄ fyrkant bara fungerar i mörker. Jag som dÄ i onödan har den avaktiverad dagtid
Jag har varit av uppfattningen att det Àr en liten mekanisk pendel som styr funktionen nÀr boetten vickas 45°, men om det bara fungerar i mörker mÄste det ju finnas en ljussensor? NÄgon som vet hur det tekniskt fungerar?
Tack, kul att vetaOm det Àr solar modell sÄ kÀnner solcellerna av om de fÄr ljus fÄr de inget sÄ tÀnds lampan annars inte
Om den Àr batteridriven sÄ tÀnds lampan alltid