• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Klockbyte. Kylo Ren.

Psssschhhhhhhht

PXL_20220210_150106781.jpg

Globen fick lite överraskande in en till igÄr!

dem börjar ta slut nu. Iaf i Sverige! 😊
Edit:

med andra ord. KÖP! đŸ€©
Den Ă€r sĂ„ld, tyvĂ€rr inte till mig. đŸ„ș
Mornin!
MRG och en dagens frullemeny för den som trÀnar och vill leva nyttigare :

Havregryn, torskrygg, keso, Àgg, olivolja.

PXL_20220210_062338807.jpg
De dĂ€r frukostarna alltsĂ„, helt enkelt galna men jag bara Ă€lskar att se bilderna. 😍
Den Ă€r verkligen fin den dĂ€r. En dag hoppas jag ha en i samlingen. đŸ€—

Trevlig dag allihopa! đŸ€—

VARNING! BILDSPAM!!
Men alltsÄ denna unboxing som skedde i bilen direkt efter uthÀmtning pÄ Posten (ni vet hur det Àr...) har jag vÀntat pÄ nu rÀtt lÀnge och idag ÀÀÀÀntligen!
Nu kan jag stoltsera med att kalla mig Àgare av en Frogman (Seaman) och ni ska tro jag Àr stolt!

Jag brukar inte anvĂ€nda sĂ„ hĂ€r mĂ„nga utropstecken men jag Ă€r sĂ„ nöjd sĂ„ jag skuttar i bilen 😁 En makalöst vacker klocka, den sitter som gjutet och skicket Ă€r verkligen "som ny".
Very happy indeed!!
Stort grattis. Kul att den dÀr pÀrlan hamnade hÀr i trÄden. Froggie friday imorgon!

Har nu införskaffat en lysrörslampa till bordet nÀr jag behöver mer ljus, t.ex vid fotografering. Samtidigt passar den ju utmÀrkt att ladda mina G-shocks.
Blir bra med ljus nÀr den placeras lÄgt över klockboxen och det avlÄnga lysröret tÀcker ganska perfekt boxen.

20220210_182907.jpg

Rangeman Àr stor, men jÀkligt bekvÀm pÄ armen ÀndÄ! :)
FĂ„tt lite extra tĂ€ndning pĂ„ G-Shock, ska försöka hitta en Billig CasiOak och försöka göra en egen IFL-version för skojskull. Även en stĂ„lis stĂ„r pĂ„ önskelistan!
CD5DA5EF-BFDB-4944-9D4C-B04C47B37F5F.jpeg

. Lilla fÀrgklicken Àr ju lite kul ocksÄ!
FDE21AAC-0900-4647-8DAF-7B62BF822A4A.jpeg

Tillbaka
Topp