JodÄ. MÄnga icke-solar modeller har auto light. GD-350, GA serie, GDB etc..Jag trodde inte ens det gick att stÀlla "auto-backlight" pÄ icke-soldrivna modeller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
JodÄ. MÄnga icke-solar modeller har auto light. GD-350, GA serie, GDB etc..Jag trodde inte ens det gick att stÀlla "auto-backlight" pÄ icke-soldrivna modeller?
Den Àr sÄld, tyvÀrr inte till mig.Globen fick lite överraskande in en till igÄr!
dem börjar ta slut nu. Iaf i Sverige!
Edit:
med andra ord. KĂP!
De dÀr frukostarna alltsÄ, helt enkelt galna men jag bara Àlskar att se bilderna.Mornin!
MRG och en dagens frullemeny för den som trÀnar och vill leva nyttigare :
Havregryn, torskrygg, keso, Àgg, olivolja.
Den Àr verkligen fin den dÀr. En dag hoppas jag ha en i samlingen.Godmorgon!
Den Àr sÄld, tyvÀrr inte till mig.
De dÀr frukostarna alltsÄ, helt enkelt galna men jag bara Àlskar att se bilderna.
Den Àr verkligen fin den dÀr. En dag hoppas jag ha en i samlingen.
Trevlig dag allihopa!
Stort grattis. Kul att den dÀr pÀrlan hamnade hÀr i trÄden. Froggie friday imorgon!VARNING! BILDSPAM!!
Men alltsÄ denna unboxing som skedde i bilen direkt efter uthÀmtning pÄ Posten (ni vet hur det Àr...) har jag vÀntat pÄ nu rÀtt lÀnge och idag ÀÀÀÀntligen!
Nu kan jag stoltsera med att kalla mig Àgare av en Frogman (Seaman) och ni ska tro jag Àr stolt!
Jag brukar inte anvÀnda sÄ hÀr mÄnga utropstecken men jag Àr sÄ nöjd sÄ jag skuttar i bilen En makalöst vacker klocka, den sitter som gjutet och skicket Àr verkligen "som ny".
Very happy indeed!!
Titan- ska in?Ger en headsup hÀr i trÄden innan de hÀr hamnar pÄ köp&sÀlj (GW-9400, GW-M5610BB och DW-6600 OHPF)
Faktiskt inte Funderade lite för lÀnge igÄr och nÄgon hann före. Lika bra det.Titan- ska in?
tur Caliroots mest sÀljer G-SHOCK för deras packning Àr bedrövlig Äterigen Men tvÄ nya 6900, denna extremt blingig i stÄl sÄ tvek om jag hade fixat guld
Men hade den inte gjort sig Ànnu bÀttre med ett svart band?Packade just upp denna jag med
Tankarna fanns men fÄr se senare.Men hade den inte gjort sig Ànnu bÀttre med ett svart band?
Jag Ă€r lite sugen pĂ„ att testa iafâŠ
Samma hÀr, fÄr jag tag pÄ ett svart sÄ lÀr jag prova dockTankarna fanns men fÄr se senare.
Gillar det grÄa.
Ta fram sprayen och en âtrasaâ.Samma hĂ€r, fĂ„r jag tag pĂ„ ett svart sĂ„ lĂ€r jag prova dock
Eller om nÄgon som har svart vill byta sÄklart?
Sen tÀnker jag att hajja vad najs det hade varit om kolfiberbezelen hade varit matt!
Svarar pĂ„ mig sjĂ€lv. Ăpnnade den. Pillade lite pĂ„ fjĂ€drarna och nu funkar ljudetNytt in idag. Men in smokey grey. Sitter bra. Enda problemet att ljudet inte funkar. NĂ„gon som vet hur man kan fixa det lĂ€tt?
SÀg till mig nÀr du ska sÀlja den senSamma hÀr, fÄr jag tag pÄ ett svart sÄ lÀr jag prova dock
Eller om nÄgon som har svart vill byta sÄklart?
Sen tÀnker jag att hajja vad najs det hade varit om kolfiberbezelen hade varit matt!
NĂ„gotâŠGrymt snygg. Fingeravtrycksmagnet?
Ja sÄ lÀr det vÀl bli som vanligtSÀg till mig nÀr du ska sÀlja den sen
Den var riktigt trevlig ju med den positiva displayen
VÀnta nÄn timme eller 2.SÀg till mig nÀr du ska sÀlja den sen
Den var riktigt trevlig ju med den positiva displayen
AmendurÄÄÄÄVÀnta nÄn timme eller 2.