Ă h tusan. MĂ„ste hem och testa skramla min Rangeman.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ă h tusan. MĂ„ste hem och testa skramla min Rangeman.
Alla borde ha en Rangeman i lÄdan.Ger en headsup hÀr i trÄden innan de hÀr hamnar pÄ köp&sÀlj
Jag tror att till och med din MR-G skramlarĂ h tusan. MĂ„ste hem och testa skramla min Rangeman.
Borde jag oroa mig? Eller skall jag bara lÀsa om varför de skramlar?
Jag tror att till och med din MR-G skramlar
Borde jag oroa mig? Eller skall jag bara lÀsa om varför de skramlar?
Du kan vara lugnBorde jag oroa mig? Eller skall jag bara lÀsa om varför de skramlar?
Jag Ă€r övertygad om att det finns vĂ€ldigt lite som skulle fĂ„ en G att dö innan jag sjĂ€lv landar i permanent horisontallĂ€geâŠDu kan vara lugn
Jag har i alla fall blivit upplyst (igen * wink wink) om att solpanelen fungerar som en ljussensorJa, det skramlar om min GD-350 ocksÄ. Jag ber om ursÀkt för mitt killgissande @BarbaBaba Jag hade fel.
Kan det inte vara sĂ„ att âövervakningenâ av om solcellen laddar eller ej (alltsĂ„ sĂ„ klockan vet om den skall tĂ€nda dioden eller ej) drar lite ström?Jag har i alla fall blivit upplyst (igen * wink wink) om att solpanelen fungerar som en ljussensor
Jag vet inte om vi haft den diskussionen hÀr, men jag lÀste pÄ WUS att det skulle dra ström att ha LT aktiverat konstant. Det lÄter ju för mig lite tokigt om bara sjÀlva aktiveringen skulle dra en massa, jag tÀnker att det Àr sjÀlva tÀndandet av lampan som drar?
Det dÀr lÄter som nÀr jag bad grannen ge min guldfisk lite mat nÀr vi var ivÀg en vecka... NÀr vi kom hem lÄg den och "sov" upp och ner i sin skÄlHeh, pÄ den gamla goda tiden dÄ jag nÀstan bara hade automatiska ur, och jag skulle ut pÄ en affÀrsresa, bad jag min fru att snurra pÄ mina klockor i ett par minuter varje dag. Som att snurra ett glas sherry eller sÄ. Inte för att jag dricker. Hon förstod nog inte helt hur hon skulle gÄ tillvÀga för nÀr jag kom hem hade alla klockor stannat. Eller sÄ struntade hon i att snurra pÄ dem lol.
Först tyckte jag den var för mycket, nu har den börjat vÀxa rejÀlt pÄ mig. Tycker hÄlet i boetten Àr riktigt balltGodmorgon!
GÄr denna att köpa pÄ nÄgot rimligt sÀtt?
Finns pÄ andrahandsmarknaden. Men ligger högre i pris Àn övriga GWG. Limiterad i relativt fÄ ex.GÄr denna att köpa pÄ nÄgot rimligt sÀtt?
Först tyckte jag den var för mycket, nu har den börjat vÀxa rejÀlt pÄ mig. Tycker hÄlet i boetten Àr riktigt ballt
Hade vart jÀkligt kul.För mig Àr denna klocka en brygga. En brygga mellan ca 1989-2022. Barn - vuxen
KÀnslan av att jag vÀntat pÄ den i 30 Är. Och att jag alltid Àgt den. Den tickar mina mentala och emotionella boxar utöver spec.
Kanske dags för en g-shock GTG snart hörni?
SjÀlv bor jag i STHLM.
Hade vart jÀkligt kul.
Vi gjorde ett stapplande försök att köra ett rant G-shockmöte nÄn gÄng pÄ Clubhouse, som nu funkar med alla mobiloperativ.
Kommer ihÄg det mötet. Visst var det @Danne.l som gick en promenad under hela tiden?Hade vart jÀkligt kul.
Vi gjorde ett stapplande försök att köra ett rant G-shockmöte nÄn gÄng pÄ Clubhouse, som nu funkar med alla mobiloperativ.
Ja det var det! I blÄsten!Kommer ihÄg det mötet. Visst var det @Danne.l som gick en promenad under hela tiden?
Jag trodde inte ens det gick att stÀlla "auto-backlight" pÄ icke-soldrivna modeller?Om det Àr solar modell sÄ kÀnner solcellerna av om de fÄr ljus fÄr de inget sÄ tÀnds lampan annars inte
Om den Àr batteridriven sÄ tÀnds lampan alltid
joo det gÄr, Tex gg-b100 men den stÀngs av automatiskt efter 24 timmar har jag för migJag trodde inte ens det gick att stÀlla "auto-backlight" pÄ icke-soldrivna modeller?
Kommer ihÄg det mötet. Visst var det @Danne.l som gick en promenad under hela tiden?
Japp det stÀmmer bra! NÀr man har ungar och fru sÄ fÄr man ta chanserna nÀr man fÄr dom, bÄde motion och samkvÀm.Ja det var det! I blÄsten!