• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ska du fÄ mig att testa den igen och dra tillbaka min annons? :banghead:
HÄller med om att den knappt mÀrks men den kÀnns lite för "smal" nÀr man kört Super 3D Oyster med SKX007 nÀstan hela sommaren :cool:
Jag Àr sugen pÄ att testa en sÄn dÀr lÀnk, men har aldrig riktigt hajat vad det Àr för material.

Jag har tappert försökt synka pÄ över 72 grader norr (dvs utanför rÀckvidd för radiomasten) pÄ 6000 fot riktning söderut. Jag fick signal men ingen synk, dÄ vet jag att det berodde pÄ att jag dumstirrade pÄ klockan hela tiden :D
Mina vÀgrar nÀstan alltid synka om de fÄr ligga i ett fönster, oavsett vÀderstreck.
Om jag dÀremot har lagt dem i ett peli case i och lagt caset i en garderob eller annat förvaringsutrymme sÄ synkar de nÀstan alltid.
Voodoo.

Two Tone Tuesday!

IMG_20180918_083654.jpg

Mina synkar bÀst sydost.
Jag har tappert försökt synka pÄ över 72 grader norr (dvs utanför rÀckvidd för radiomasten) pÄ 6000 fot riktning söderut. Jag fick signal men ingen synk, dÄ vet jag att det berodde pÄ att jag dumstirrade pÄ klockan hela tiden :D
Mina vÀgrar nÀstan alltid synka om de fÄr ligga i ett fönster, oavsett vÀderstreck.
Om jag dÀremot har lagt dem i ett peli case i och lagt caset i en garderob eller annat förvaringsutrymme sÄ synkar de nÀstan alltid.
Voodoo.

Nu gjorde den det inte inatt:confused:
För jag nÀmnde den var sÄ lÀttsynkad skulle jag tro. En kÀnslig mental process spelar uppenbarligen in.

Nu gjorde den det inte inatt:confused:
För jag nÀmnde den var sÄ lÀttsynkad skulle jag tro. En kÀnslig mental process spelar uppenbarligen in.

Min GW-5000 har jag inte synkat pÄ nÀstan tre mÄnader snart och den saktat sig ca 1s. Sjukt bra. Beroende pÄ temperatur har den saktat /fortat sig litegrann. Jag ska nog införa en synkningschema dÀr hon fÄr synkas varje kvartal eller t om halvÄr.
Mina övriga fortar sig ca 3 s/mÄn.

Tillbaka
Topp