Tycker att du ska lÀgga till en bildtext med ref (typ överst f.v xxx, yyy, zzz - underst bbb)Familjefoto. Alla har olika fÀrg pÄ displayen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tycker att du ska lÀgga till en bildtext med ref (typ överst f.v xxx, yyy, zzz - underst bbb)Familjefoto. Alla har olika fÀrg pÄ displayen.
Done!Tycker att du ska lÀgga till en bildtext med ref (typ överst f.v xxx, yyy, zzz - underst bbb)
SÄ det var en M5610R du hade i den orangea. Trodde hela tiden det var en vanlig röd M5610.
Ja precis. Den röda har sÄ mÄnga olika fÀrger sÄ det skÀr sig. Den orangea har orange skÀrm och vit text. Passar perfekt.SÄ det var en M5610R du hade i den orangea. Trodde hela tiden det var en vanlig röd M5610.
HÄller helt med - en fantastiskt fin mod.Ja precis. Den röda har sÄ mÄnga olika fÀrger sÄ det skÀr sig. Den orangea har orange skÀrm och vit text. Passar perfekt.
Det finns mycket snygga klockor hÀr pÄ forat!
Ni som har lite mer udda och ovanliga modeller, var brukar ni bestÀlla frÄn? Ebay och Amazon? Eller har ni nÄgra andra bra tips?
Har haft svÄrt för dom stora klumpiga g shock klockorna. Men hittade denna dw 5600 som jag fick hem idag, grym klocka!
VÄra vÀderkurvor/lufttrycksgrafer verkar nÄgorlunda i synk. Befinner du dig i Sydsverige?Rangeman ikvÀll.
Yay! Alla borde ha en gw-5000 .
Kör pÄ gw-5000 istÀllet om det Àr första squaren!F*n. Nu vart jag sugen pÄ en GWM5610... Jag som skulle ta det lite piano nu...
Bild lÄnad frÄn nÀtet...
Bara tvÄ till sÄ har du en för varje veckodag!Tycker att du ska lÀgga till en bildtext med ref (typ överst f.v xxx, yyy, zzz - underst bbb)
Ja satt och kolla pĂ„ den oxĂ„. Ăr det stor skillnad? Hade ju en DW5600bb förut. Men inverterad display var inte min grej.Kör pĂ„ gw-5000 istĂ€llet om det Ă€r första squaren!
Gw-5000 Ă€r en klassiker! Alla borde ha provat enJa satt och kolla pĂ„ den oxĂ„. Ăr det stor skillnad? Hade ju en DW5600bb förut. Men inverterad display var inte min grej.
VÄra vÀderkurvor/lufttrycksgrafer verkar nÄgorlunda i synk. Befinner du dig i Sydsverige?
Ja satt och kolla pĂ„ den oxĂ„. Ăr det stor skillnad? Hade ju en DW5600bb förut. Men inverterad display var inte min grej.
Tack!GW5000's största fördelar : Screw back dvs boetten Àr i metall som Àr snygg och ger klockan en viss tyngd, bÀttre/mjukare band och subtilt snyggare design och detaljer generellt.
Det som saknas Àr att knapparna Àr lite knepiga att trycka in plus att tidvisning inte visas i alla lÀgen. Men det Àr petitesser egentligen eftersom klockan Àr sÄ snygg.
100 som i att du har 100st nu eller som har passerat?
Klocka nummer 100 (löst rÀknat).
Som att det Àr mitt hundrade köp100 som i att du har 100st nu eller som har passerat?
Som att det Àr mitt hundrade köp
Har lÄngt ifrÄn 100st. Kanske 10?