Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har en till pÄ vÀg och med den trippeln skulle jag kunna göra exit med. Men det lÀr vÀl inte hÀnda Sen har jag ett gÀng screwbacks kvar som ska avyttras.DÀr har du en duo du kan köra exit pÄ!
15.5 cm handled! Sitter mycket bekvÀmt!@Derix och @roosterman ni som verkar ha bÀst koll hÀr Vilken Àr den billigaste "look-a-like" GWG-1000.
För att förtydliga min frÄga Àr jag sugen pÄ en av de maffiga G-shockarna men dÄ jag har relativt smÄ handleder sÄ vill jag prova om det Àr fÄtt för mig att bÀra.
Tycker de Àr sÄ förbannat snygga !
GG-B100 kanske kan funka?@Derix och @roosterman ni som verkar ha bÀst koll hÀr Vilken Àr den billigaste "look-a-like" GWG-1000.
För att förtydliga min frÄga Àr jag sugen pÄ en av de maffiga G-shockarna men dÄ jag har relativt smÄ handleder sÄ vill jag prova om det Àr fÄtt för mig att bÀra.
Kolla som @lulemarcus bara glider in frÄn höger och levererar. Vad brukar de ligga pÄ i köp/sÀlj hÀr pÄ KS?GG-B100 kanske kan funka?
Gissar pÄ 2kKolla som @lulemarcus bara glider in frÄn höger och levererar. Vad brukar de ligga pÄ i köp/sÀlj hÀr pÄ KS?
@Derix och @roosterman ni som verkar ha bÀst koll hÀr Vilken Àr den billigaste "look-a-like" GWG-1000.
Fundera igenom storleken en gÄng till, GWG-1000 sitter bra pÄ mindre handleder ocksÄ.@Derix och @roosterman ni som verkar ha bÀst koll hÀr Vilken Àr den billigaste "look-a-like" GWG-1000.
Riktigt fin, grattis till ett bra köp
SlÀng ett kik pÄ GWG-100 ocksÄ. Lite mindre storlek Àn 1000 och nÄgra fÀrre funktioner. Men ÀndÄ grymt trevlig@Derix och @roosterman ni som verkar ha bÀst koll hÀr Vilken Àr den billigaste "look-a-like" GWG-1000.
Men sÄ trevlig Ref.nr.? Satt det armbandet pÄ original?En Porter OAK.
Det Àr en GA-2100HC med bezel frÄn 1A1 och band frÄn GM-5600EY Porter.Men sÄ trevlig Ref.nr.? Satt det armbandet pÄ original?
Do tell!