LedtrÄden finns ju pÄ bilden NÄt vi diskuterade för nÄn vecka senDo tell!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
LedtrÄden finns ju pÄ bilden NÄt vi diskuterade för nÄn vecka senDo tell!
JahaaaaaaLedtrÄden finns ju pÄ bilden NÄt vi diskuterade för nÄn vecka sen
Jag gick i samma tankar som du. Nu hade jag turen att en vÀnlig sjÀl hÀr inne i forumet slÀppte ivÀg en av sina, men annars har jag Äterkommande surfat och suktat pÄ denna: https://www.ebay.com/itm/2925476924...FDaHR41E88AbSfS4Iml8kaATJxRTQm1hoCceoQAvD_BwELÄt oss leka med tanken att jag villhöver en digital Frogman.
Vart bör jag leta Ebay?
Vilken Japansk sida Àr pÄlitlig?
Moms och tull Àr jag med pÄ att det tillkommer.
Om mitt lek konto hade varit störreKöööööööp. Den Àr för billig för att lÄta bli
MÄste sÀga att den vÀxer. Gillar till och med granenTrÀning med LermÀstaren.
En sÄn anarkist du ÀrHÀr stÄr man nu igen och följer uppmaningen ( min livsuppgift?)
KÀnner inte igen nicket pÄ vinnarenVar det nÄgon hÀr som klippte den nakna grodmannen pÄ Tradera?
Inte jag heller. Nr. 2 kÀnde jag igen.KÀnner inte igen nicket pÄ vinnaren
Titanaren med positiv display vore nice!
Helt enig. Negativ display Àr ruskigt snyggt. Men jag kan inte tycka att 35-Ärsguldet förlorar i utseende iom positiv display. Plus att man faktiskt kan se vad tiden ÀrTitanaren med positiv display vore nice!
Fusk.Grodrotering.
Jajamen, stÀmmer bra.
Underbar! Köpt i Sverige?Grodrotering.
Köra traktor och bÀra G-shock! You are blessed!