Stör mig pÄ knapparna. Dom Àr svÄra att komma Ät. Finns det Square med knappar som Àr lÀtta att komma Ät?
Annars har du en annan typ av square som kallas King. GXW-56. Större Àn din square dock.
JĂ€kligt stora och goa knappar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Stör mig pÄ knapparna. Dom Àr svÄra att komma Ät. Finns det Square med knappar som Àr lÀtta att komma Ät?
JÀklar va cool o fin klocka! För stort för mig dock, tycker redan min egna Square Àr stor..Annars har du en annan typ av square som kallas King. GXW-56. Större Àn din square dock.
JĂ€kligt stora och goa knappar.
Ingen G-Shock Àr för storJÀklar va cool o fin klocka! För stort för mig dock, tycker redan min egna Square Àr stor..
Gbd-200 serien Àr ju square-ischStör mig pÄ knapparna. Dom Àr svÄra att komma Ät. Finns det Square med knappar som Àr lÀtta att komma Ät?
Alla nya halvstÄl-, stÄl- samt titan-modeller.Stör mig pÄ knapparna. Dom Àr svÄra att komma Ät. Finns det Square med knappar som Àr lÀtta att komma Ät?
Den bÀrs stor va?Gbd-200 serien Àr ju square-isch
AlltsÄ stora knappar?Alla nya halvstÄl-, stÄl- samt titan-modeller.
o --> O
Tror den bÀrs bÀttre Àn vanlig Square faktiskt.Den bÀrs stor va?
Inte direkt stora, men lite lÀttare att trycka inAlltsÄ stora knappar?
Yes sir. HÀr Àr en klassisk Resin DW-5600 mot en ny halvstÄl GM-5600. Det syns tydligt hur knapparna blivit större. Dessutom saknas det material under knapparna pÄ dom med stÄl/titan bezel sÄ det blir möjligen lite enklare att trycka pga det med.AlltsÄ stora knappar?
GDB-200 Àr ett par mm större Àn GBX-100.
Den Àr större Àn en square och har lÀngre band.Den bÀrs stor va?
Aha, visste inte det. Men dÄ passar ju GBX100 bÀttre om han Àr orolig för storlek.GDB-200 Àr ett par mm större Àn GBX-100.
Vad Ă€r det för band? Jag vill hitta lite kul gel band i fĂ€rgâŠ
bandet Ă€r frĂ„n GA-2100HC med quickrelease springbar. Passar bra till Porter men passar inte vanlig square.Vad Ă€r det för band? Jag vill hitta lite kul gel band i fĂ€rgâŠ
Ska ta en titt. Verkar vara 46x45.
G-9000 Mudman Ă€r kĂ€nd för sina hĂ„rda knappar, och kan intyga att de nĂ€st intill Ă€r oanvĂ€ndbara Men stora Ă€r de!Ăr inte knapparna pĂ„ dem vĂ€ldigt hĂ„rda och svĂ„ra att trycka in? Jag kanske blandar ihop den med nĂ„n annan knepig modell.
Inte den blekaste, svarade bara pĂ„ frĂ„gan om en fyrkant med större knappar.Ăr inte knapparna pĂ„ dem vĂ€ldigt hĂ„rda och svĂ„ra att trycka in? Jag kanske blandar ihop den med nĂ„n annan knepig modell.
Stentuff!