Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du kanske mÄste sÀlja den för att dina andra dinkor förtjÀnar lite kÀrlek!
Filmdagsfoto frÄn soffan.
GMWB5000TVA Stört att den konkurrerar ut allt annat jag Àger.
SÄ har jag resonerat med andra klockor men den à sitter sÀkert. Finns inget annat jag vill ha som Àr i nÀrheten prismÀssigt.Du kanske mÄste sÀlja den för att dina andra dinkor förtjÀnar lite kÀrlek!
Mina, ja. Kör vÀl cirka 80% denna och 20% Panerai.Har den puttat bort din Panerai ocksÄ?
En Jönköping-klassiker.Trevlig helg
Pizzan eller kombinationen pizza, cider och G-Shock?En Jönköping-klassiker.
LÀgg till datorn i ekvationen sÄ har du ett DreamhackPizzan eller kombinationen pizza, cider och G-Shock?
Hmm, den vÀxer pÄ mig. Borde kanske prova den ÀndÄ.
When in doubt, NIKE.Hmm, den vÀxer pÄ mig. Borde kanske prova den ÀndÄ.
Just did itWhen in doubt, NIKE.
Om det Àr frÄn Magnussons sÄ kommer du tyvÀrr bli besvikenJust did it
Jag vet att Magnussons inte har den. De sÄlde den enda de hade till Anatta men av nÄgon anledning finns den kvar pÄ deras webbshop. Skrev om det innan ocksÄ. Jag bestÀllde min frÄn HK.Om det Àr frÄn Magnussons sÄ kommer du tyvÀrr bli besviken
Missade att det hade varit uppe. HK kan man lita pÄJag vet att Magnussons inte har den. De sÄlde den enda de hade till Anatta men av nÄgon anledning finns den kvar pÄ deras webbshop. Skrev om det innan ocksÄ. Jag bestÀllde min frÄn HK.
Hehe, har bestÀllt mÄnga gÄng frÄn HK sÄ det Àr lugnt.Missade att det hade varit uppe. HK kan man lita pÄ
HK Àr ju typ en koloni till Sverige. Enda stÀllet förutom Sverige jag skulle kunna tÀnka mig bo pÄ. BortsÀtt frÄn att begagnade klockor vÀldigt sÀllan har tillbehör sÄ gÄr de ju att lita pÄ.Hehe, har bestÀllt mÄnga gÄng frÄn HK sÄ det Àr lugnt.
DÄ skulle jag ha köpt Jolt Cola istÀllet XDLÀgg till datorn i ekvationen sÄ har du ett Dreamhack