Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HÄll Mode-knappen nedtryckt tills det piper till sÄ ser du batteristatus till vÀster pÄ displayen.Ang GWG-1/2000 gÄr det inte se hur mkt laddning batteriet har?
Nej, alla Àr likadana och ska tryckas in med nagelnStör mig pÄ knapparna. Dom Àr svÄra att komma Ät. Finns det Square med knappar som Àr lÀtta att komma Ät?
Dessutom, vem anvÀnder ens knapparna?Nej, alla Àr likadana och ska tryckas in med nageln
Ska investera i naglar dÄ.Nej, alla Àr likadana och ska tryckas in med nageln
AnvÀnder till gymmet. Tar tid pÄ vilan mellan setten.Dessutom, vem anvÀnder ens knapparna?
PÄ sin höjd 2 gÄnger om Äret.
GM och GMW serie squares har större knappar och Àr lÀttare att trycka pÄ.Stör mig pÄ knapparna. Dom Àr svÄra att komma Ät. Finns det Square med knappar som Àr lÀtta att komma Ät?
Ja, det Àr faktiskt stor skillnad. SÀrskilt den dÀr ena knappen som Àr omöjlig att trycka in pÄ vanliga 5600.GM och GMW serie squares har större knappar och Àr lÀttare att trycka pÄ.
TackarHÄll Mode-knappen nedtryckt tills det piper till sÄ ser du batteristatus till vÀster pÄ displayen.
Lite blekt och fegt val kan tyckasNu Àr OWGM-Gn outad
GA-400-4A
Du kommer inte ha problem att hitta matchande klÀder. Du har ju fÄtt med hela fÀrgskalan i ett och samma paket. Galet roligt klocka. Ser fram emot att fÄ se dagliga uppdateringar pÄ denna nÀr vi kommer in i Mars.Nu Àr OWGM-Gn outad
GA-400-4A
JĂ€kligt cool!MTG blir det idag
HÄller med, jag reklamerade min men fick förklarat att sÄ ska det va.... SÄ den blev inte gammal....Ja, det Àr faktiskt stor skillnad. SÀrskilt den dÀr ena knappen som Àr omöjlig att trycka in pÄ vanliga 5600.
Go fÀrgklickOne watch to rule them all?