• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

TvÄveckors frukost:
1 dl gröt, 1.5 dl mjölk och en halv matsked honung.
FFC0FB37-3A9C-432C-8C14-023D92DE3B1E.jpeg

Men nu tĂ€nker jag prova nĂ„n sorts flingor eller musli med kall mjölk istĂ€llet, sĂ„ jag slipper mikra i 2 minuter varje morgon mellan 05:30 - 06:00 😂
Nu Àr min frÄga för er som kÀkar nyttiga flingor varje dag:
Vilken sort Àr nyttigast och bÀst utan att tÀnka pÄ priset?
Vilken sort Àr nyttigast och bÀst prismÀssigt?

Senast Àndrad:
TvÄveckors frukost:
1 dl gröt, 1.5 dl mjölk och en halv matsked honung.
FFC0FB37-3A9C-432C-8C14-023D92DE3B1E.jpeg

Men nu tĂ€nker jag prova nĂ„n sorts flingor eller granola med kall mjölk istĂ€llet, sĂ„ jag slipper mikra i 2 minuter varje morgon mellan 05:30 - 06:00 😂
Nu Àr min frÄga för er som kÀkar nyttiga flingor varje dag:
Vilken sort Àr nyttigast och bÀst utan att tÀnka pÄ priset?
Vilken sort Àr nyttigast och bÀst prismÀssigt?
Strunta i att mikra och Àt havregrynen torra med mjölk.
Standard frukost hÀr i 20 Är. Med lite russin eller skivad banan.

Strunta i att mikra och Àt havregrynen torra med mjölk.
Standard frukost hÀr i 20 Är. Med lite russin eller skivad banan.
Min syster Ă€ter sĂ„ varje morgon. Jag har aldrig provat Ă€ta torra gryn bara kokta
 men kokt gröt mĂ„ste vara mer mĂ€ttande Ă€n torr, eller?
DĂ„ mĂ„ste man öka mĂ€ngden av torra gryn ocksÄ  till 2-3 dl ?

Min syster Ă€ter sĂ„ varje morgon. Jag har aldrig provat Ă€ta torra gryn bara kokta
Over night-oat. BÀsta frukosten som finns, bÄde gott, billigt och smidigt.

Jag fÄr i 3.5 dl gryn i min tallrik. UngefÀr lika mycket mjölk.
Kanonfrukost som man klarar sig ett tag pÄ.

En bild ocksÄ för att hÄlla oss till trÄden.
16453832395734440594368226832822.jpg

Stör mig pÄ knapparna. Dom Àr svÄra att komma Ät. Finns det Square med knappar som Àr lÀtta att komma Ät?
A5D3C620-35BC-4CA2-8DCE-2CAE1EF79C4B.jpeg

Som vanligt fyra pÄ bollen, men jag tycker som du att knapparna Àr halvbÀngliga att komma Ät. Om du kan tÀnka dig ett alternativ till G-shock som Àr smidig, har samma funktioner och mer lÀttÄtkomliga knappar, vill jag slÄ ett mjukt slag för DW-291H. 20 atm wr och 10 Ärs batteritid. Jag har den ibland nÀr jag trÀnar och tycker den funkar riktigt bra. Finns i lite olika utföranden och brukar gÄ att komma över för 4-500 kr.

Screenshot_20220220-214252_Chrome.jpg
20220220_205831.jpg

Jag skulle nog sÀga att GG-B100 eller GWG-100. Det Àr dom tvÄ Musmaster-modellerna jag anvÀnder mest utav mina.
Ska man vÀnda det prismÀssigt sÄ Àr dom grymt bra instegsmodeller ocksÄ.
FunktionsmÀssigt har GG-B typ allt utom MB6 och TS.
Vet inte om @Nicke75 har sin grÄa GG-B kvar, för dÄ har du chans att testa en sÄn till grymt bra pris :)
Om du inte bor i nÀrheten av sydöstra smÄland, för dÄ kan du komma hit, sÄ fÄr du testa dom alla (utom GWG-2000) ;)
Tack för svar! Och tack till alla andra som svarat. Schysst inbjudan dÀr, men det blir tyvÀrr lite lÄngt att Äka.
Nu ska jag anteckna det hĂ€r nĂ„nstans, annars Ă„terkommer jag med samma frĂ„ga om nĂ„gra mĂ„nader igen. 😅

Tack för svar! Och tack till alla andra som svarat. Schysst inbjudan dÀr, men det blir tyvÀrr lite lÄngt att Äka.
Nu ska jag anteckna det hĂ€r nĂ„nstans, annars Ă„terkommer jag med samma frĂ„ga om nĂ„gra mĂ„nader igen. 😅
Jag har 15,5 handled och skulle sÀga att det Àr GG-B100 som bÀrs bÀst. Utan tvekan.
74E0B7D3-4A40-435A-BBDA-C17BFDFD64BC.jpeg
4648A79C-229E-4037-A208-D182C6C12813.jpeg
24F72A1E-8A34-478D-9CEA-6D5608607387.jpeg

Nu har jag fĂ„tt en dum idĂ© jag inte kan skaka av mig. DĂ€rmed kommer dessa ut till försĂ€ljning i veckan. Första tjing till vĂ€nner av trĂ„den. BĂ„da i 👌-skick.

Ps. Plocka inte fram nĂ„got gammal citat frĂ„n mig om att dessa inte skulle sĂ€ljas. Det Ă€r bara dĂ„lig stil 🙄
PXL_20220220_092256024.jpg
Av nyfikenhet, vad slÀpper du MTG för? en kollega Àr kanske intresserad :)

Fyfan nĂ€sta gĂ„ng fĂ„r not kattfan svĂ€lta, körde fast i drivsnö nĂ€r jag skulle upp sista biten till huset :banghead: , som tur va kom plogen sĂ„ behövde inye skotta sĂ„ mycket. Är ni i dala trakten stanna inne.

Edit: syns inte jÀtte bra pÄ bilderna jag la up tidigare, men de yr sÄ mycket snö omkring sÄ man ser knappt 2 meter framför sig, v drygt 3dm drivsnö dÀr jag fasna, som man inte sÄg.

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp