Tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack!
Strunta i att mikra och Àt havregrynen torra med mjölk.TvÄveckors frukost:
1 dl gröt, 1.5 dl mjölk och en halv matsked honung.
Men nu tÀnker jag prova nÄn sorts flingor eller granola med kall mjölk istÀllet, sÄ jag slipper mikra i 2 minuter varje morgon mellan 05:30 - 06:00
Nu Àr min frÄga för er som kÀkar nyttiga flingor varje dag:
Vilken sort Àr nyttigast och bÀst utan att tÀnka pÄ priset?
Vilken sort Àr nyttigast och bÀst prismÀssigt?
Min syster Àter sÄ varje morgon. Jag har aldrig provat Àta torra gryn bara kokta⊠men kokt gröt mÄste vara mer mÀttande Àn torr, eller?Strunta i att mikra och Àt havregrynen torra med mjölk.
Standard frukost hÀr i 20 Är. Med lite russin eller skivad banan.
Over night-oat. BÀsta frukosten som finns, bÄde gott, billigt och smidigt.Min syster Àter sÄ varje morgon. Jag har aldrig provat Àta torra gryn bara kokta⊠men kokt gröt mÄste vara mer mÀttande Àn torr, eller?
DÄ mÄste man öka mÀngden av torra gryn ocksÄ⊠till 2-3 dl ?
Jag fÄr i 3.5 dl gryn i min tallrik. UngefÀr lika mycket mjölk.Min syster Àter sÄ varje morgon. Jag har aldrig provat Àta torra gryn bara kokta⊠men kokt gröt mÄste vara mer mÀttande Àn torr, eller?
DÄ mÄste man öka mÀngden av torra gryn ocksÄ⊠till 2-3 dl ?
Stör mig pÄ knapparna. Dom Àr svÄra att komma Ät. Finns det Square med knappar som Àr lÀtta att komma Ät?
Tack för svar! Och tack till alla andra som svarat. Schysst inbjudan dÀr, men det blir tyvÀrr lite lÄngt att Äka.Jag skulle nog sÀga att GG-B100 eller GWG-100. Det Àr dom tvÄ Musmaster-modellerna jag anvÀnder mest utav mina.
Ska man vÀnda det prismÀssigt sÄ Àr dom grymt bra instegsmodeller ocksÄ.
FunktionsmÀssigt har GG-B typ allt utom MB6 och TS.
Vet inte om @Nicke75 har sin grÄa GG-B kvar, för dÄ har du chans att testa en sÄn till grymt bra pris
Om du inte bor i nÀrheten av sydöstra smÄland, för dÄ kan du komma hit, sÄ fÄr du testa dom alla (utom GWG-2000)
Jag har 15,5 handled och skulle sÀga att det Àr GG-B100 som bÀrs bÀst. Utan tvekan.Tack för svar! Och tack till alla andra som svarat. Schysst inbjudan dÀr, men det blir tyvÀrr lite lÄngt att Äka.
Nu ska jag anteckna det hÀr nÄnstans, annars Äterkommer jag med samma frÄga om nÄgra mÄnader igen.
Och snart Ă€r det fössta massĂntligen!!! MĂ„ndag igen
Stackars dig som inte kan anvÀnda 24h visning lÀngre pga din ocd. Men det Àr kontinentaltGodkvÀll trÄden. Jag ser redan nu fram emot morgondages frukost. (En kopp svart kaffe och en croissant).
...
VÀlj nu INTE stÄlisen som OWGM-klocka..! För dÄ sÀljer du den i vredesmod igenOch snart Àr det fössta mass
- russinen sÄ hÄller jag med digBreakfast for champions.
Har bott nÄgon mil frÄn Sun-Maid fabriken och har byggt flera byggnader Ät nÄgra av russinodlarna runt om dÀr sÄ det Àr ett givet inslag i frukosten.- russinen sÄ hÄller jag med dig
- russinen sÄ hÄller jag med dig
Ăr inte russin vegetariska?? Klarar inte av torkad fruktĂr du sĂ„n dĂ€ringa vegetarian eftersom du vill skippa russinen.
En fÀrgklick sÄ hÀr pÄ mÄndagsförmiddagen.
Av nyfikenhet, vad slÀpper du MTG för? en kollega Àr kanske intresseradNu har jag fÄtt en dum idé jag inte kan skaka av mig. DÀrmed kommer dessa ut till försÀljning i veckan. Första tjing till vÀnner av trÄden. BÄda i -skick.
Ps. Plocka inte fram nÄgot gammal citat frÄn mig om att dessa inte skulle sÀljas. Det Àr bara dÄlig stil