Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ska man skippa utlandssemestern i Är och skaffa en MRG istÀllet?
Jag diggar utseendet pÄ "Forged Carbon", mycket snyggare Àn kolfiber"vÀv" IMO.
Just do it!Ska man skippa utlandssemestern i Är och skaffa en MRG istÀllet?
Riktigt terrorslÀpp frÄn Casio det dÀr. Det bara snurrar i skallen nÀr jag ser den och jag kommer fram till att jag mÄste ha en och absolut inte ska ha en. Bara det inte slutar med att jag springer och köper en till list...Ska man skippa utlandssemestern i Är och skaffa en MRG istÀllet?
Samma hÀr. Den Àr provocerande pÄ nÄgot sÀtt. Men om 40 000 kr Àr listpris sÄ kommer den garanterat att kunna köpas för 25 000 kr som ÄterförsÀljare som lÀmnar 40% rabatt.Riktigt terrorslÀpp frÄn Casio det dÀr. Det bara snurrar i skallen nÀr jag ser den och jag kommer fram till att jag mÄste ha en och absolut inte ska ha en. Bara det inte slutar med att jag springer och köper en till list...
40% i rabatt.. Klockonline?Samma hÀr. Den Àr provocerande pÄ nÄgot sÀtt. Men om 40 000 kr Àr listpris sÄ kommer den garanterat att kunna köpas för 25 000 kr som ÄterförsÀljare som lÀmnar 40% rabatt.
40% lÄter jÀvligt mycket. Men vi fÄr hoppas det.Samma hÀr. Den Àr provocerande pÄ nÄgot sÀtt. Men om 40 000 kr Àr listpris sÄ kommer den garanterat att kunna köpas för 25 000 kr som ÄterförsÀljare som lÀmnar 40% rabatt.
nyligen? isÄfall hoppas jag att allt gick bra.Min G-shock har överlevt en mopedolycka bl.a
Tuffa klockor tÄl tuffa tagMin G-shock har överlevt en mopedolycka bl.a
nej, det var för ett par Är sedan sÄ inga kryckor nu tack och lov rullar klockan pÄ som vanligtnyligen? isÄfall hoppas jag att allt gick bra.
Eller hur!Tuffa klockor tÄl tuffa tag
Svarta klÀder kostar knappt nÄnting om du vill fÄ den fin igen
Och förresten... VÀlkommen in i G-gemenskapen pÄ ett riktigt stiligt sÀtt
MÄnga bra diskussioner kommer det att bli men och trist att du precis pÄbörjat en dyr hobbyEller hur!
Var kan byta ut klÀderna?
Tack hoppas pÄ mÄnga trevliga diskussioner hÀr!!
Den Àr stilig med svart band faktiskt
Ja visst Àr den! Vid första anblick sÄ Àr det vÀldigt liten skillnad mellan det svarta och gröna bandet men den blir lite mer stealth med svartDen Àr stilig med svart band faktiskt
Kan inget annat Àn Ä hÄlla medJa visst Àr den! Vid första anblick sÄ Àr det vÀldigt liten skillnad mellan det svarta och gröna bandet men den blir lite mer stealth med svart
Ny bezel och nytt band kostar inte mÄnga pengar om man hÄller sig till svart/blÄtt/rött/gröntEller hur!
Var kan byta ut klÀderna?
Tack hoppas pÄ mÄnga trevliga diskussioner hÀr!!
Haha, ja jag vet inte vad jag skulle göra om det inte gick att köra 12-timmars. Skulle bli fyra timmar nÀrmare dÄrhuset varje dag.Stackars dig som inte kan anvÀnda 24h visning lÀngre pga din ocd. Men det Àr kontinentalt
DÄ blir sÀkert fru Derix glad....Ska man skippa utlandssemestern i Är och skaffa en MRG istÀllet?
Nu hÀnder det grejer! FrÄn Casio China