Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad jag vet sÄ har den inte BT, bara MB6.. sÄ antingen om du bor nÀra radio tornet sÄ kan du lÄta den synca sjÀlv, men du mÄste stÀlla in landet förstTjohooooo!!!!!!! Vet nÄn om man kan stÀlla in denna med blÄtand och i sÄ fall vilken app?
Nice! Den har samma verk som GWG1000 dvs ingen BT.Tjohooooo!!!!!!! Vet nÄn om man kan stÀlla in denna med blÄtand och i sÄ fall vilken app?
Det vita guldet....
Visst Àr det kul nÀr det driver och snön vÀxer till oanade höjder...
Tack! Vet du om man mÄste kalibrera nÄgot nÀr den Àr ny? LÀser den engelska manualen dÄ jag inte hittar en svensk och typ allt gÄr att kalibrera? Höjd över havet kÀnns fel texVad jag vet sÄ har den inte BT, bara MB6.. sÄ antingen om du bor nÀra radio tornet sÄ kan du lÄta den synca sjÀlv, men du mÄste stÀlla in landet först
Men grattis till ett bra köp! Har sjÀlv 1000 (föregÄngaren) och Àr sjukt nöjd
Tack! Vet du om man mÄste kalibrera nÄgot nÀr den Àr ny? LÀser den engelska manualen dÄ jag inte hittar en svensk och typ allt gÄr att kalibrera? Höjd över havet kÀnns fel tex
Det man ska kalibrera Àr kompasset och höjdmÀtaren. Kompasset Àr lÀtt att kalibrera.Tack! Vet du om man mÄste kalibrera nÄgot nÀr den Àr ny? LÀser den engelska manualen dÄ jag inte hittar en svensk och typ allt gÄr att kalibrera? Höjd över havet kÀnns fel tex
O Stockholm finns inte @krĂ€nktâVad jag vet sĂ„ har den inte BT, bara MB6.. sĂ„ antingen om du bor nĂ€ra radio tornet sĂ„ kan du lĂ„ta den synca sjĂ€lv, men du mĂ„ste stĂ€lla in landet först
Men grattis till ett bra köp! Har sjÀlv 1000 (föregÄngaren) och Àr sjukt nöjd
Mycket bra! Tack!
Hittade detta via filmerna och Àven en höjd pÄ min gata via satellitkarta.se sÄ justerade grundhöjden efter denDet man ska kalibrera Àr kompasset och höjdmÀtaren. Kompasset Àr lÀtt att kalibrera.
Du fÄr lÀsa pÄ om höjdmÀtaren i manualen sÄ du förstÄr hur ska den kalibreras, stÀllas in och anvÀndas.
Riktigt rövvÀder. Vi har ett par stÀllen som driver igen ordentligt. Det sÀmsta Àr att grusvÀgarna under Àr blöta, sÄ mycket av vÀgen ligger huxflux i diket.Visst Àr det kul nÀr det driver och snön vÀxer till oanade höjder...
Det blir sÄ nÀr vÀdret Àr ostadigt. Helt normalt.Mycket bra! Tack!
jag har bara en prick, den som blinkar(pÄ filmen) och inte "trappan", hur har du/ni det?
SÄ nÀr vÀdret Àr bÀttre sÄ blir det en stege? Ska bli kul o se om höjdmÀtaren hÀnger med nÀr man rör sigDet blir sÄ nÀr vÀdret Àr ostadigt. Helt normalt.
För vissa.. synd att man inte ingÄr i det lagetDet vita guldet....
SÄ nÀr vÀdret Àr bÀttre sÄ blir det en stege? Ska bli kul o se om höjdmÀtaren hÀnger med nÀr man rör sig
Problemet Àr vÀl att eftersom den gÄr pÄ tryck som Àndras varje dag sÄ mÄste man ju kalibrera minst en gÄng om dagen.HöjdmÀtaren har aldrig fungerat tillfredsstÀllande för mig. MÄste kalibrera den varje gÄng den ska anvÀndas.