• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Release 12/3 bekrÀftat
1645605851135.png

1645605855362.png

Release 12/3 bekrÀftat
1645605851135.png

1645605855362.png

DĂ„ har du lite tid pĂ„ dig att sĂ€lja in en semster med familjen pĂ„ Skara Sommarland i Ă„r 😀

Är det nĂ„n som tycker att termometern funkar bra? Har min klocka liggande bredvid en digital termometer och justerar sĂ„ de visar exakt. En halvtimma senare sĂ„ har den digitala Ă€ndrats 0,1 grad Ă„t nĂ„got hĂ„ll och Mudmastern 1,5 grader, ny justering och samma visa igeno_O

Är det nĂ„n som tycker att termometern funkar bra? Har min klocka liggande bredvid en digital termometer och justerar sĂ„ de visar exakt. En halvtimma senare sĂ„ har den digitala Ă€ndrats 0,1 grad Ă„t nĂ„got hĂ„ll och Mudmastern 1,5 grader, ny justering och samma visa igeno_O
Jag har inte varit jĂ€ttenöjd med termometern i bland annat Rangeman men har heller inte kalibrerat den sĂ€rskilt noggrant. Den tappar sin funktionalitet nĂ€r man mĂ„ste ta av sig klockan och lĂ€gga pĂ„ avsett stĂ€lle en stund för att fĂ„ rĂ€tt temperatur. NĂ€r jag badade i somras sĂ„ satte jag min Frogman pĂ„ smalbenet 😁

Jag har ju handlat lite grejjer frÄn @Derix .
Bland annat en M5600BC multiband 5. Den har lite svÄrt att synka, vet nÄgon vilket vÀderstreck som bÀst lÀmpar sig? Bor i GBG sÄ jag antar S-SV?

Vad tror ni?

Edit: och synkar den med stockholm instÀlld som stad?

Edit 2: laddstÀll

F5CF6056-7D37-411E-AEC4-24CC8E6153CB.jpeg

Senast Àndrad:
Jag har inte varit jĂ€ttenöjd med termometern i bland annat Rangeman men har heller inte kalibrerat den sĂ€rskilt noggrant. Den tappar sin funktionalitet nĂ€r man mĂ„ste ta av sig klockan och lĂ€gga pĂ„ avsett stĂ€lle en stund för att fĂ„ rĂ€tt temperatur. NĂ€r jag badade i somras sĂ„ satte jag min Frogman pĂ„ smalbenet 😁
Tack! DÄ innebÀr ju detta att man endast har klockan för att den ser grym ut och inte för funktionerna dÄ. Passar mig som behöver lÀsglasögon för att se digitaldisplayen :hilarious:

Bland annat en M5600BC multiband 5. Den har lite svÄrt att synka, vet nÄgon vilket vÀderstreck som bÀst lÀmpar sig? Bor i GBG sÄ jag antar S-SV?

Vad tror ni?

Det dÀr med Multibandsync Àr svartmagi. Det Àr kÀnt sen gammalt ;)
Dom kan synca precis hur som helst , nĂ€r som helst, i vilket vĂ€derstreck som helst utan nĂ„n som helst förklaring, likasĂ„ totalvĂ€gra nĂ€r dom sjĂ€lva kĂ€nner för det 😁

Det dÀr med Multibandsync Àr svartmagi. Det Àr kÀnt sen gammalt ;)
Dom kan synca precis hur som helst , nĂ€r som helst, i vilket vĂ€derstreck som helst utan nĂ„n som helst förklaring, likasĂ„ totalvĂ€gra nĂ€r dom sjĂ€lva kĂ€nner för det 😁
Göteborg skall begÄvas med solsken imorgon ocksÄ sÄ jag tÀnker att de fÄr sitta dÀrute sÄ jag Àr sÀker pÄ att de Àr fulladdade iaf. Bara inte glömma att ta bort snön som skall komma.
Förhoppningsvis kommer den synka inatt. Verkar dra sig typ 3 sekunder pÄ 12 dagar sÄ ingen katastrof iaf

Vad tror ni?

Testa sydost.
Sthlm ska vara instÀlld som stad.

Tillbaka
Topp