Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
GÄr att fÄ till liknade "repor" pÄ Ti fyrkant.Vad tycker ni om den hÀr Aliexpress-modden? (Hint: Det Àr ingen mod )
Jag Àr bara dum. Men vad Àr svenska listpriset egentligen? 50k? Isf stÀmmer det ju.Nu hÀnger jag inte med. Menar du att hörnens delar kostar 10tkr styck? Kan ju inte stÀmma om klockan kostar 40tkr?
Ăr det grekisk visning av sekunderna? Jag kan dĂ„ inte lĂ€sa av dom.Vad tycker ni om den hĂ€r Aliexpress-modden? (Hint: Det Ă€r ingen mod )
Jaja, nÄgon positiv nyhet idag iallafall. GMW-B5000MB-1JF fÄr ett releasedatum; 11/3.
ćè©ć€ăé«ăăGMW-B5000MB-1JFăăæŁćŒçșèĄšïŒçșćŁČæ„3/11ăäŸĄæ Œ77,000ćïŒé»ăźäžèłȘăȘéąšćăăèĄšçŸăăăă«ăĄăżă«ăčăŻăšăąăąăă«ïŒ : great G-SHOCK world
æ°äœG-SHOCKăGMW-B5000MB-1JFăăæŁćŒçșèĄšăăăŸăăăgshockjp.blog.jp
Snyggaste stÄlisen hittils?Jaja, nÄgon positiv nyhet idag iallafall. GMW-B5000MB-1JF fÄr ett releasedatum; 11/3.
ćè©ć€ăé«ăăGMW-B5000MB-1JFăăæŁćŒçșèĄšïŒçșćŁČæ„3/11ăäŸĄæ Œ77,000ćïŒé»ăźäžèłȘăȘéąšćăăèĄšçŸăăăă«ăĄăżă«ăčăŻăšăąăąăă«ïŒ : great G-SHOCK world
Missade den. NÀr jag vÀl sÄg mailet var den slutsÄldSlÀpptes nÄgra till igÄr va tvungen att slÄ till.
FÄr hoppas den anlÀnder inom kort
Med en AR dessutom
Typiskt det den fanns i morse hos https://www.43einhalb.com/en/p/g-shock-x-rubiks-gae-2100rc-1aer-1052995Missade den. NÀr jag vÀl sÄg mailet var den slutsÄld
Den hĂ€r ser riktigt intressant ut â€Jaja, nĂ„gon positiv nyhet idag iallafall. GMW-B5000MB-1JF fĂ„r ett releasedatum; 11/3.
Riktigt cool!SlÀpptes nÄgra till igÄr va tvungen att slÄ till.
FÄr hoppas den anlÀnder inom kort
Ăr beredd att hĂ„lla med. I snĂ€v konkurrens med jubileums guldetSnyggaste stĂ„lisen hittils?
InstĂ€mmer. OgenomtĂ€nkt av Casio att slĂ€ppa den samtidigt som MRG-fyrkanten.Ăr beredd att hĂ„lla med. I snĂ€v konkurrens med jubileums guldet