• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

NÄgon pÄ WUS köpte en MRG-B5000 frÄn en tysk AD. Ser riktigt bra ut!
download (15).jpeg
download (16).jpeg
download (17).jpeg

Senast Àndrad:
Vad Àr det du sÀger, jag var övertygad om att @daniel svensson var skÄning! Ber sÄ hemskt mycket om ursÀkt :oops:
Det mÄste sÄklart bero pÄ att du noterat att @daniel svensson verkar jobba pÄ ett stort gods. Tankarna gÄr dÄ naturligtvis Ät SkÄneland dÀr mjölk och honung finns i överflöd och det serveras hvidergröd alla vardagar i veckan!

Hur lÄng tid tar det för denna rackare att bli fulladdad?
6E55F883-8B87-475B-A5C8-0587DAAE0729.jpeg
Jag har hÄllit pÄ Ànda sen i julas med att försöka fÄ upp en stÄlis till full laddning.

Trodde ett tag att det var nĂ„got generalknas med den till jag insĂ„g att felet lĂ„g hos mig. Jag hade placerat klockan sĂ„ att den lĂ„g i skugga större delen av dagen

Nu Àr den nÀstan full men verkar inte riktigt vilja ta det sista steget.

Oj, mycket har sagts om mej men detta var nog ett av dom vÀrsta pÄhoppen hittills. :) ;)
Bor strax norr om SmÄland och Àr:
Screenshot_20220226-093249.png

Vet inte om det Àr nÄgot o skryta om, det kÀndaste ni har Àr ju 2 parodier pÄ mÀnsklighetens mest udda beteende.
Bert Karlsson och Gordon Klotpung (frÄn uti bögda)
Jag har faktiskt som student varit pÄ Grisafest i Skövde hösten-97 sÄ snart kanske man kan Äka dit utan att bli rullad i tjÀra och fjÀdrar.

Idag sÄ hÀr pÄ en lördag kör man MR-G i titan.

16458727841956098935902515821232.jpg

Jag har hÄllit pÄ Ànda sen i julas med att försöka fÄ upp en stÄlis till full laddning.

Trodde ett tag att det var nĂ„got generalknas med den till jag insĂ„g att felet lĂ„g hos mig. Jag hade placerat klockan sĂ„ att den lĂ„g i skugga större delen av dagen

Nu Àr den nÀstan full men verkar inte riktigt vilja ta det sista steget.
Köp en Coolfire laddare och sÄ Àr problemet löst.

Ligger en pÄ Tradera, vet dock inte om den passar

SĂ„g den nyss faktiskt, kan nog passa. FĂ„r ha koll pĂ„ den, fĂ„r vĂ€ll kör alienexpress annars. Alternativt nĂ„gon roligare band 😎

Har du fÄtt nÄgon bekrÀftelse pÄ att ÀndlÀnkarna viker av bÀttre (bÀttre för nÄgon med sub 18cm) Àn pÄ GMW? SvÄrt att avgöra pÄ bilderna tycker jag.
PÄ kinesiska siten sÄ sa de att ÀndlÀnkarna har bÀttre vinkel Àn GMW och klockan sitter bÀttre pÄ handleden pga det.

Har du fÄtt nÄgon bekrÀftelse pÄ att ÀndlÀnkarna viker av bÀttre (bÀttre för nÄgon med sub 18cm) Àn pÄ GMW? SvÄrt att avgöra pÄ bilderna tycker jag.
FrÄn han som Àger MRG square.

"The “flare out” is about 3 mm less than the standard metal square. I have a small wrist too, about 17cm. The watch fits perfect and comfortable."

Senast Àndrad:
AlltsÄ... Förutom att priset Àr totalt galet som redan nÀmnts, (den började pÄ ca 5000), sÄ Àr det nÄgot annat som Àr vÀldigt fel... Den ser ut som en vanlig GA-110. Men kollar man baklocket sÄ har denna modul 1026 men en 110 ha modul 5146..
Superfejk eller vad missas? đŸ€“
Screenshot_20220226_171735.jpg

Bilagor

• Screenshot_20220226_171747.jpg
    Screenshot_20220226_171747.jpg
    141.1 KB · Visningar: 1
AlltsÄ... Förutom att priset Àr totalt galet som redan nÀmnts, (den började pÄ ca 5000), sÄ Àr det nÄgot annat som Àr vÀldigt fel... Den ser ut som en vanlig GA-110. Men kollar man baklocket sÄ har denna modul 1026 men en 110 ha modul 5146..
Superfejk eller vad missas? đŸ€“
Screenshot_20220226_171735.jpg
Jag gillar sĂ„na hĂ€r detektivgĂ„tor đŸ•”ïžâ€â™‚ïž. Vid första snabbkollen sĂ„ hittar jag ingen modell pĂ„ shockbase som ser ut exakt som den i annonsen.
https://shockbase.org/watches/subseries_dyn.php?series=110&subseries=GA-110&modul=5146

Tillbaka
Topp