Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En av er behöver synka. Skiljer ju hela tre sek mellan klockorna
Japp, det Àr nog min.En av er behöver synka. Skiljer ju hela tre sek mellan klockorna
Fullt normal tid att öppna.. Fast i mitt fall robotfabrikenNej, nu gÄr denna gubbe snart och lÀgger sig för han öppnar vid 06.00 i framtidsfabriken....
#Ă€ntligenfredag
Jag Àr inte vÀrldsbÀst pÄ att komma i sÀng i tid.... Men sÄ har det alltid varit och det lÀr vÀl inte Àndra sig innan man blir pensionÀrer.....Fullt normal tid att öppna.. Fast i mitt fall robotfabriken
Precis! Som det stÄr i den artikeln sÄ passar GW-5000 strap pÄ den. Vilket jag antar betyder att man Àven skulle kunna köra combilÀnk.Fan den dÀr Àr inte dum!
Godmorgon trÄden idag kör vi Square
Rugged armor! Casio missade anvÀnda det coola uttrycket.
Sky News rullar i bakgrunden idag ocksÄ.
Bandet gÄr att bestÀlla hos Pacparts.@L&W @roosterman NÄgon av er som har koll pÄ vart det gÄr att köpa originalband till GM-2100 ?