Tack snÀlla .Bandet gÄr att bestÀlla hos Pacparts.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack snÀlla .Bandet gÄr att bestÀlla hos Pacparts.
Det Àr bara Ferrari-loggan som saknas
TÀnk att det fanns en gshock modell som du inte Àger. Köööööp!
Kolla i shockbase hur en DW-8200 ska se utTÀnk att det fanns en gshock modell som du inte Àger. Köööööp!
Men det mÄste vÀl vara en limited special, kanske handmade Japan...Kolla i shockbase hur en DW-8200 ska se ut
Tro om lcd'n funkat nÄgonsin eller bara Àr fejk. Den övre delen sÄg ju spÀnnande ut med sina markeringar.
Kan vara en radarscanner om man har turTro om lcd'n funkat nÄgonsin eller bara Àr fejk. Den övre delen sÄg ju spÀnnande ut med sina markeringar.
Ligger nÄgra timmar bakom den dÀr muren antar jagSnart dags att fortsÀtta pÄ murbygget.
Du fÄr ju tÀnka pÄ att @daniel svensson befinner sig lÄngt söderut, dÀr mÄste man ju leta efter stenen först. HÀr i SmÄland rÀcker det att sÀtta spaden i markenLigger nÄgra timmar bakom den dÀr muren antar jag
Psst. @daniel svensson bor norr om oss DÀr har dom mycket mer sten..Du fÄr ju tÀnka pÄ att @daniel svensson befinner sig lÄngt söderut, dÀr mÄste man ju leta efter stenen först. HÀr i SmÄland rÀcker det att sÀtta spaden i marken
Vad Àr det du sÀger, jag var övertygad om att @daniel svensson var skÄning! Ber sÄ hemskt mycket om ursÀktPsst. @daniel svensson bor norr om oss DÀr har dom mycket mer sten..
Oj, mycket har sagts om mej men detta var nog ett av dom vÀrsta pÄhoppen hittills.Vad Àr det du sÀger, jag var övertygad om att @daniel svensson var skÄning! Ber sÄ hemskt mycket om ursÀkt
Helt rÀttOj, mycket har sagts om mej men detta var nog ett av dom vÀrsta pÄhoppen hittills.
Bor strax norr om SmÄland och Àr:
Det gÄr fortare Àn man tror. PÄ en timma flyttar man en hel del sten. Tog ca 1.5 mÄnad att lÀgga 20m för hand, nÄn timma efter jobbet varannan dag kanske.Ligger nÄgra timmar bakom den dÀr muren antar jag
Ni vet hur ofriskt mitt huvud ÀrOj, mycket har sagts om mej men detta var nog ett av dom vÀrsta pÄhoppen hittills.
Bor strax norr om SmÄland och Àr:
Beror pÄ hur du laddar den. Det kan ta uppÄt ett par dagar om du kör bara solljus.Hur lÄng tid tar det för denna rackare att bli fulladdad?
Beror pÄ en shitload med faktorer. Men kolla modulnummret pÄ baksidan och jÀmför sedan hÀr:Hur lÄng tid tar det för denna rackare att bli fulladdad?