Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En sÄn hÀr borde man Àga. Synd att den kostar multum!
Googlade lite nu. Den billigaste jag sÄg vad 5500. Dyraste 12000. SÄ nÄgonstans dÀr i mellanVad gÄr en sÄn lös pÄ?
Googlade lite nu. Den billigaste jag sÄg vad 5500. Dyraste 12000. SÄ nÄgonstans dÀr i mellan
RM Àr snygg men helt galna priser.
GÄr ju att modda den som vi diskuterade för ett tag sedan men dÄ fÄr man dock inte den snygga svarta knappen.
Inte samma. Den du lÀnkar till Àr röd. Kobe city Àr orange!
Helt rÀtt. MÄste ju skydda de ömtÄliga rovorna.Ny förvaring timm mina squares
BÀttre bild!Orange? Jag Àr nog fÀrgblind eller sÄ Àr det nÄt knas med mina fÀrginstÀllningar pÄ monitorn.
Jag tycker fortfarande att den ser röd utBÀttre bild!
BAAAAM! Orange brothers!
Jupp! DÀr Àr den!
Ny förvaring till mina squares
Snyggt! Lite Transformers Bumblebee-vibbar! Kul med inspiration heheBlev sugen pÄ att bÀra den större 6900 efter att igÄr sett Terry Tees "Lunar Bonsai".
GD-X6900HT lyser alltid upp vardagen. Ser den svagt flammig ut sÄ Àr det för att den Àr det.
Hittade lite "reklambilder" vi plÄtade i Tarfala för företaget jag driver. Rangefinder i sitt rÀtta element! Bilden pÄ glaciÀren togs vid 07.00, innan vi började klÀttra Ostkammen som sticker upp som en elak ryggrad i bakgrunden. TyvÀrr fuckade vi up big time och hann inte till toppen innan det började blÄsa, regna och snöa för mycket för att kunna ta oss upp eller ner. Hade mitt livs fyra besvÀrligaste timmar i en liten klippskreva pÄ 1888 m höjd innan rÀddningshelikoptern kunde hissa upp oss. Hade jag inte haft altimeter hade vi inte kunnat ge en ordentlig position till alpina fjÀllrÀddningen, sÄ det tackar vi vÄra vÀnner pÄ Casio för. Kan rekommendera att hÀnga i vajer under flygande helikopter!
Den klockan som stÄr bakom skulle man haft samt en kul artikel frÄn financial times.
https://amp.ft.com/content/3c586102-7eae-11e8-af48-190d103e32a4#amp_tf=From %1$s
Den klockan som stÄr bakom skulle man haft samt en kul artikel frÄn financial times.
https://amp.ft.com/content/3c586102-7eae-11e8-af48-190d103e32a4#amp_tf=From %1$s
Fantastiskt! Skönt att ni klarade er helskinnade. Och att Rangeman var med och rÀddade er Àr ju grymt!
TyvÀrr en betalvÀgg...