• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Mina fÄ squares. Det vita fÄret fattas i samlingen @Ploprof.

squares.jpg

Det Àr troligen en naturlig del i evolutionen att efter x antal Ärs allmÀnt klockintresse börja intressera sig för G-shock.
Du kÀnner mao igen dig?:angel:
Grejen Ă€r att som fd sneakerssamlare sĂ„ sĂ„lde jag rubbet och gick vidare till klockor men fastnade för dyrare mĂ€rken. KĂ€nns som jag Ă€r förbi det stadiet och vill ha nĂ„got ’mer’ utav klockorna nu hehe.

Okej, som nyfrÀlst för dessa klockor sÄ Àr det hyfsat svÄrt att navigera bland alla hundratals (tusentals?) modellbeteckningar.
Vilka G-Shocks refs bör jag kolla mer pÄ? Finns det nÄgra speciella / limiterade som man bör försöka jaga rÀtt pÄ?:)Tack!

Okej, som nyfrÀlst för dessa klockor sÄ Àr det hyfsat svÄrt att navigera bland alla hundratals (tusentals?) modellbeteckningar.
Vilka G-Shocks refs bör jag kolla mer pÄ? Finns det nÄgra speciella / limiterade som man bör försöka jaga rÀtt pÄ?:)Tack!

Tja, GW 5000-1jf Àr ju bra om det Àr en klassisk fyrkant du Àr ute efter.
Ser ut som en "vanlig square" men Àr mer pÄkostad; SjÀlva boetten Àr i metall, ytbehandlade baklocket Àr skruvat, gummibandet Àr mjukare och bekvÀmare och sÀljs egentligen bara i Japan. Men den finns att fÄ tag pÄ hos diverse onlinebutiker och ibland inte minst köp och sÀlj hÀr pÄ KS.

(bild lÄnad frÄn internet)

gw 5000.jpg

Hur fasen stÀnger man av pipljuden nÀr man klickar pÄ nÄgon knapp pÄ GW-M5610? :wideyed:

Google-fu :

"SlÄ pÄ/av knappfunktionstonen i valfritt lÀge (utom dÄ en instÀllningsskÀrm visas pÄ displayen), hÄll C nedtryckt för att vÀxla mellan knappfunktionston pÄ"

Knappen "C" i detta fall Àr den nedre knappen pÄ vÀnstra sidan av klockan.

Senast Àndrad:
Google-fu :

"SlÄ pÄ/av knappfunktionstonen i valfritt lÀge (utom dÄ en instÀllningsskÀrm visas pÄ displayen), hÄll C nedtryckt för att vÀxla mellan knappfunktionston pÄ"

Knappen "C" i detta fall Àr den nedre knappen pÄ vÀnstra sida av klockan.
Tack! Försökte med Google men lyckades inte hitta nÄgot för min modul :bookworm:

Tillbaka
Topp