Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det Àr troligen en naturlig del i evolutionen att efter x antal Ärs allmÀnt klockintresse börja intressera sig för G-shock.FrÄn att inte ha kunnat tÀnka mig en G-Shock till att ha första pÄ ingÄng och sen se din som skapade stort villbehöver-behov
Men sÀljer jag den vita har jag ju bara 8 kvar
HÀr Àr min....
Tack sÄ vÀldigt mycketHÀr Àr min....
Haha, mjo förvisso men 4-5 st kÀnns helt klart humant rent prismÀssigt! à andra sidan ska man ju försöka hÄlla sig till det ocksÄDen var ju riktigt trevlig. Ser ut som att vara hugget ur en stenklump.
Ja, mÄnga G-shock smÄ...
Du kÀnner mao igen dig?Det Àr troligen en naturlig del i evolutionen att efter x antal Ärs allmÀnt klockintresse börja intressera sig för G-shock.
Var Àr den orangea!!!Men sÀljer jag den vita har jag ju bara 8 kvar
Den grÄa med negativ display original eller mod?Men sÀljer jag den vita har jag ju bara 8 kvar
Den orangea? Har fÄtt hem resin men inte valt vilken av squaren som ska fÄ ÀranVar Àr den orangea!!!
Har du redan postat den till mig? Jag har ju inte swishat dig Ànnu.....
Det Àr en modd, rÀtt nöjd med resultatetDen grÄa med negativ display original eller mod?
Grym samling!
Men sÀljer jag den vita har jag ju bara 8 kvar
Jag har kvar min orangea! Det Àr ju en relativt lÀtt mod att göra sÄ det dyker vÀl upp flerFick för mig att det va @Fujoor squares
Jag kryper tillbaka under stenen och lÀgger mig pÄ skÀmskudden..
Okej, som nyfrÀlst för dessa klockor sÄ Àr det hyfsat svÄrt att navigera bland alla hundratals (tusentals?) modellbeteckningar.
Vilka G-Shocks refs bör jag kolla mer pÄ? Finns det nÄgra speciella / limiterade som man bör försöka jaga rÀtt pÄ?Tack!
Hur fasen stÀnger man av pipljuden nÀr man klickar pÄ nÄgon knapp pÄ GW-M5610?
Tack! Försökte med Google men lyckades inte hitta nÄgot för min modulGoogle-fu :
"SlÄ pÄ/av knappfunktionstonen i valfritt lÀge (utom dÄ en instÀllningsskÀrm visas pÄ displayen), hÄll C nedtryckt för att vÀxla mellan knappfunktionston pÄ"
Knappen "C" i detta fall Àr den nedre knappen pÄ vÀnstra sida av klockan.
Nu Àr jag med i matchen!
AlltsÄ jag hade min Panna 44mm tidigare idag men denna sitter ju bÀttre mÄste jag erkÀnna. Plus att den vÀger ju ingenting!Den Àr ju riktigt bra! Hur gillar du storleken?
Visst Àr det dÀr den som har mönster som ska se ut som mÄnen? Eller bedrar mig mina ögon?Nu Àr jag med i matchen!
Korrekt! Lunar Bonsai tack, den gillas!Visst Àr det dÀr den som har mönster som ska se ut som mÄnen? Eller bedrar mig mina ögon?
6900 av den större modellen Àr ju bland de skönaste. En sund investering.
Inte riktigt min Àgandes nu men i hushÄllet sÄ jag tjuvlÄnar den frekvent. I dokumentationssyfte förstÄs
Magisk pÄ riktigt Àr den.Den skÀrmen Àr sÄ magisk. *vÀntar pÄ att de slÀpper andra fÀrglcd!*