Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
yes! en av anledningarna till att gilla g-shock Àr vÀl lite galna fÀrger.
men att dom kallar den dÀr modellen för "BREEZY RASTA COLOR" Àr vÀl kanske lite vÀl magstarkt. hur tÀnkte dom dÀr egentligen?
Ăr ganska sĂ€ker pĂ„ att bĂ€gge negativa finns hĂ€r. Resten Ă€r jdm modeller. Men lĂ„t inte det stoppa dig. Finns ju mĂ„nga sĂ€tt att handla frĂ„n japan. Börja med att kolla pĂ„ Ebay.
Ingen aning. Vet att 35 Ärs jubileums modellerna har dom flesta fÄtt in.Jo dÄ... sÄ segt bara med grejer frÄn utanför EU, nÀr det blir liggande pÄ Arlanda i 3 mÄnader. Inte för att det behöver bli sÄ men det kan ju hÀnda.
Vet du vilka 5600âor som svenska handlare har?
Glömde citera.Ingen aning. Vet att 35 Ärs jubileums modellerna har dom flesta fÄtt in.
Jag kör med DHL nÀr jag handlar utanför EU. Tar 3 dagar frÄn japan
Olika, men mestadels Yahoo japan eller rakuten.Glömde citera.
FrÄn vem handlar du dÄ?
Ok. Tack. DÄ blir min nÀsta bestÀllning frÄn rakuten.Olika, men mestadels Yahoo japan eller rakuten.
@vlm1978 Kan Àven rekommendera japanska Yahoo eller proxytjÀnsten Zenmarket.jp som fungerar smidigt och skickar alla varor frÄn Japan.Olika, men mestadels Yahoo japan eller rakuten.
Dags för nĂ€sta dĂ„!SĂ„dĂ€rja! Ăver förvĂ€ntan. Kul med nĂ„got nytt!
FrÄn att inte ha kunnat tÀnka mig en G-Shock till att ha första pÄ ingÄng och sen se din som skapade stort villbehöver-behovFrog idag!
FrÄn att inte ha kunnat tÀnka mig en G-Shock till att ha första pÄ ingÄng och sen se din som skapade stort villbehöver-behov
Ville börja med nĂ„got galet mönster, sĂ„ lyckades jag hitta en Mahirashi Lunar Bonsai pĂ„ köp & sĂ€lj! Haha, MM jag har redan börjat kolla kommande G-shocks. SĂ„n skillnad pĂ„ prislappen, nu tar man bort hela âhar jag rĂ„dâ-faktornVilken bestĂ€llde du?
G-shock Àr beroendeframkallande pÄ ett barnsligt vis som jag inte upplever med andra klockor. Detta Àr en farlig trÄd att hÀnga i.
Ville börja med nĂ„got galet mönster, sĂ„ lyckades jag hitta en Mahirashi Lunar Bonsai pĂ„ köp & sĂ€lj! Haha, MM jag har redan börjat kolla kommande G-shocks. SĂ„n skillnad pĂ„ prislappen, nu tar man bort hela âhar jag rĂ„dâ-faktorn
Börjar man med, och har handlederna för, Frogman och Mudmaster sÄ kan det springa ivÀg en del.Den var ju riktigt trevlig. Ser ut som att vara hugget ur en stenklump.
Ja, mÄnga G-shock smÄ...
Börjar man med, och har handlederna för, Frogman och Mudmaster sÄ kan det springa ivÀg en del.
KÀnner igen kÀnslan..FrÄn att inte ha kunnat tÀnka mig en G-Shock till att ha första pÄ ingÄng och sen se din som skapade stort villbehöver-behov
You donât say..Börjar man med, och har handlederna för, Frogman och Mudmaster sĂ„ kan det springa ivĂ€g en del.
OcksÄ ny för dagen och min första square. Hur kan jag ha missat att prova dessa tidigare. Grym pÄ alla sÀtt och vis
35 Ärsjubileumsklockan (passande dÄ jag ocksÄ firade detta i Är).
Stencool ju Och den sitter grymt bra pÄ handleden. Ska ta och försöka lÀra mig de olika funktionerna nu...Grattis till ett bra val. Square Àr alltid rÀtt. TÄl stryk, retrosnygg, prisvÀrd och sÄ nördigt cool!