Flipper2
Guld
Ny förvaring till mina squares
Ăr det Clas Ohlson-vĂ€skan... den största?
https://www.clasohlson.com/se/VĂ€ska/Pr408469000
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ny förvaring till mina squares
Har en till frĂ„ga som jag inte hittar nĂ„got bra svar pĂ„. Har lĂ€st att klockan ska försöka synca tiden upp till 6 gĂ„nger per dag, men nĂ€r jag tittar i instruktionsboken stĂ„r Stockholm inte med under âauto receive timesâ. Betyder det att klockan inte automatiskt syncar om home time Ă€r Stockholm? Det vore ju lite konstigt tycker jag.
Det hÀnger jag med pÄ, det var en tabell över synkningstider som finns i instruktionsboken som jag missförstod o blev tokförvirrad av. FÄr prova att lÀgga klockan i fönstret inatt o se om den synkarNja, jag tror att du har missförstÄtt konceptet med home town och synkning. Du mÄste stÀlla in home town för att synka rÀtt och stÀller du den till Sthlm kommer den att fÄ signaler frÄn nÀrmaste mast, dvs antingen Tyskland eller England. StÀller du home town som Tokyo och bor i Sthlm kommer ju radiomasten i Japan inte nÄ Ànda bort hem till dig.
Det hÀnger jag med pÄ, det var en tabell över synkningstider som finns i instruktionsboken som jag missförstod o blev tokförvirrad av. FÄr prova att lÀgga klockan i fönstret inatt o se om den synkar
Satte BA pÄ komposit! Bra eller dÄligt?
Nope det Àr den minsta @Flipper2
Det blev rÀtt bra va? Tycker bezeln fÀrg matchar dom "blanka" delarna pÄ lÀnken perfekt .Bra, eller mycket bra t om!
Du fÄr alltid till dom negativa siffrorna sÄ bra!
Det blev rÀtt bra va? Tycker bezeln fÀrg matchar dom "blanka" delarna pÄ lÀnken perfekt .
Rangeman idag
Ref pÄ denna? Den hÀr trÄden alltsÄ, man villhöver klockor man inte visste fanns sedan innanRangeman idag
GW9400BJ-1JFRef pÄ denna? Den hÀr trÄden alltsÄ, man villhöver klockor man inte visste fanns sedan innan
Rangeman idag
Rangeman idag!
Snyggt, tack!GW9400BJ-1JF
Ingen som sitter pÄ denna pjÀsen och vill bjuda pÄ en wrist shot? Bra sugen, osÀker pÄ storleken.
Köp rangeman eller riktiga mudmaster sÀger ja.Ingen som sitter pÄ denna pjÀsen och vill bjuda pÄ en wrist shot? Bra sugen, osÀker pÄ storleken.
Ingen som sitter pÄ denna pjÀsen och vill bjuda pÄ en wrist shot? Bra sugen, osÀker pÄ storleken.
HÄller med. VÀldigt sÀllan man ser squares.Ser jag folk bÀra "vanliga klockor" reagerar jag inte sÄ mycket lÀngre. Men ser jag nÄgon bÀra G-shock blir jag glad.
Det Àr sÀllan jag ser squares pÄ folk, mest bulkigare G-shocks. Squares kanske bÀrs mest av nostalgiska entusiaster?
En exklusiv skara...Ser jag folk bÀra "vanliga klockor" reagerar jag inte sÄ mycket lÀngre. Men ser jag nÄgon bÀra G-shock blir jag glad.
Det Àr sÀllan jag ser squares pÄ folk, mest bulkigare G-shocks. Squares kanske bÀrs mest av nostalgiska entusiaster?
Vad du bör kÀnna till om den som Àr en lillebrorsa till Mudmaster Àr att den saknar soldrivet batteri. SÄ om du anvÀnder funktionerna ofta kommer du fÄ byta batterier ofta.
AlltsÄ, jag mÄste bekÀnna fÀrg, jag vet inte riktigt funktionerna mer Àn stoppuret faktiskt. Och om skillnaden Àr soldrivet batteri samt glaset primÀrt, sÄ kÀnns priset i sig sÄdÀr? HjÀlp en nyförÀlskad G-Shock kille pÄ traven hÀr! Tack för er input denna fredagkvÀll!Köp rangeman eller riktiga mudmaster sÀger ja.
Mudmaster och rangeman Àr bÄda abc klockor. AlltsÄ dom har altimeter för att visa höjd, barometer och kompass. Rangeman har Àven soluppgÄng och ner.AlltsÄ, jag mÄste bekÀnna fÀrg, jag vet inte riktigt funktionerna mer Àn stoppuret faktiskt. Och om skillnaden Àr soldrivet batteri samt glaset primÀrt, sÄ kÀnns priset i sig sÄdÀr? HjÀlp en nyförÀlskad G-Shock kille pÄ traven hÀr! Tack för er input denna fredagkvÀll!