Godmorgon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂPNu Ă€r det officiellt! GA-B2100 med Bluetooth och Tough Solar
GA-B2100-1A1JF
![]()
GA-B2100-1AJF
![]()
GA-B2100-2AJF
![]()
GA-B2100-3AJF
![]()
GA-B2100C-9AJF
![]()
![]()
éć ±ïŒæ°ă«ă·ăȘăŒăŻăGA-B2100ăçșèĄšïŒ5/14çșćŁČă22,000ă23,100ćïŒ : great G-SHOCK world
æŽæ°æ„ïŒ2022/4/15@gshockjpăăăăă©ăăŒ ăæšćčŽç§ă«ććšăçąșèȘăăăŠăăæ°ă«ă·ăȘăŒăŻăGA-B2100ăăăć ă»ă©ć ŹćŒçșèĄšăăăŸăăă ăæąă«ăäŒăăăŠăăéăăăżăăœăŒă©ăŒăšBluetoothæèŒăăă¶ă€ăłăŻă«ă·ăȘăŒăŻGA-2100ăćźć šèžè„Čăăăăźă«ăȘăŁăŠăăŸăăgshockjp.blog.jp
![]()
Den gula Àr snygg!Nu Àr det officiellt! GA-B2100 med Bluetooth och Tough Solar
GA-B2100-1A1JF
![]()
GA-B2100-1AJF
![]()
GA-B2100-2AJF
![]()
GA-B2100-3AJF
![]()
GA-B2100C-9AJF
![]()
![]()
éć ±ïŒæ°ă«ă·ăȘăŒăŻăGA-B2100ăçșèĄšïŒ5/14çșćŁČă22,000ă23,100ćïŒ : great G-SHOCK world
æŽæ°æ„ïŒ2022/4/15@gshockjpăăăăă©ăăŒ ăæšćčŽç§ă«ććšăçąșèȘăăăŠăăæ°ă«ă·ăȘăŒăŻăGA-B2100ăăăć ă»ă©ć ŹćŒçșèĄšăăăŸăăă ăæąă«ăäŒăăăŠăăéăăăżăăœăŒă©ăŒăšBluetoothæèŒăăă¶ă€ăłăŻă«ă·ăȘăŒăŻGA-2100ăćźć šèžè„Čăăăăźă«ăȘăŁăŠăăŸăăgshockjp.blog.jp
![]()
Ruskigt snygg!Den gula Àr snygg!![]()
LÀgg oxÄ mÀrke till att dom har positiv display nuRuskigt snygg!
![]()
Men den hÀr Àr inte heller sÄ dum
![]()
![]()
![]()
![]()
GA-B2100-3A | CASIO
Upgrade the retro look you love with the octagonal GA-2100 line, which inherits the design concept of the very first G-SHOCK, but now with Smartphone Link and Tough Solar power.www.casio.com
Synkar bra för mig hÀr i UmeÄ, men man kan behöva leta ett bra stÀlle att ha klockan pÄ under natten. Lustigt nog sÄ synkar mina bÀst i klocklÄdan, ha ha!KÀnde att det var dags att skaffa en G-shock till sist. Skön som bara den, men jag undrar ifall den kommer att orka ta emot nÄgon radiosignal uppe i UmeÄ? NÄgon som lyckats fÄ mottagning i norr?![]()
Ja, jag blir ocksÄ sugen pÄ den. Den blir en "keeper", ha ha!Den gula Àr snygg!![]()
Löjligt dyr.
Löjligt dyr.
Man vÄgar knappt gÄ in pÄ annonsen ifall man skulle av misstag rÄka slinta med fingret och lÀgga första budet... Sen ha köpansvaretLöjligt dyr.
Nu Àr det officiellt! GA-B2100 med Bluetooth och Tough Solar
GA-B2100-1A1JF
![]()
GA-B2100-1AJF
![]()
GA-B2100-2AJF
![]()
GA-B2100-3AJF
![]()
GA-B2100C-9AJF
![]()
![]()
![]()
Coolt, men blÄtand istÀllet för multiband?!?![]()
![]()
![]()
GA-B2100-3A | CASIO
Upgrade the retro look you love with the octagonal GA-2100 line, which inherits the design concept of the very first G-SHOCK, but now with Smartphone Link and Tough Solar power.www.casio.com
Ja, det var synd. Mycket hellre multiband.Coolt, men blÄtand istÀllet för multiband?!?Alltid Àr det nÄt.
![]()
Den gula hade jag definitivt kunnat tÀnka mig. Men först skall jag bygga en fÀrgglad squareRuskigt snygg!
![]()
Men den hÀr Àr inte heller sÄ dum
![]()
VÀnta nu, har gw-b inte heller multiband utan bara blÄtand?Ja, det var synd. Mycket hellre multiband.
GW-B5600 har bÄde MB6 och BTVÀnta nu, har gw-b inte heller multiband utan bara blÄtand?
det Àr ju ett stort minus för att bygga en dw med solar?!
GW-B har mb6VÀnta nu, har gw-b inte heller multiband utan bara blÄtand?
det Àr ju ett stort minus för att bygga en dw med solar?!
SÄg det ocksÄ.. MÄste nÀsta vara som funktionen GW-B5600 har dÄ med pÄminnelser...Mycket bra att de kommer med positiv display. RenÀssans för REM-funktionen?
![]()
Ovant att inte se en svart klocka pÄ dejLite pÄskaktiga fÀrger.
![]()