Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Aha, sÄ funktionen finns pÄ andra nya modeller ocksÄ? Jag tÀnkte att det var en kul vinkning till en del Àldre G-Shocks.SÄg det ocksÄ.. MÄste nÀsta vara som funktionen GW-B5600 har dÄ med pÄminnelser...![]()
Ovant att inte se en svart klocka pÄ dej
Avfettning och högtryckstvÀtt.Har en liten frÄga, nÀr man Àr i en sÄn miljö som jag Àr i angÄende rengöring. Kan man anvÀnda bÄde tvÄl och vatten vid rengöring?
NÄgon som kan tipsa om sidor jag bör övervaka för att knipa en av dessa nÀr de slÀpps?Nu Àr det officiellt! GA-B2100 med Bluetooth och Tough Solar
GA-B2100-1A1JF
![]()
GA-B2100-1AJF
![]()
GA-B2100-2AJF
![]()
GA-B2100-3AJF
![]()
GA-B2100C-9AJF
![]()
![]()
éć ±ïŒæ°ă«ă·ăȘăŒăŻăGA-B2100ăçșèĄšïŒ5/14çșćŁČă22,000ă23,100ćïŒ : great G-SHOCK world
æŽæ°æ„ïŒ2022/4/15@gshockjpăăăăă©ăăŒ ăæšćčŽç§ă«ććšăçąșèȘăăăŠăăæ°ă«ă·ăȘăŒăŻăGA-B2100ăăăć ă»ă©ć ŹćŒçșèĄšăăăŸăăă ăæąă«ăäŒăăăŠăăéăăăżăăœăŒă©ăŒăšBluetoothæèŒăăă¶ă€ăłăŻă«ă·ăȘăŒăŻGA-2100ăćźć šèžè„Čăăăăźă«ăȘăŁăŠăăŸăăgshockjp.blog.jp
![]()
Bra tack ladugÄrdslukt gÄr ju att hÄlla borta om man bara hÄller i rengöringenAvfettning och högtryckstvÀtt.
Jag har lagt mina i en skÄl med varmt vatten och yes, sen anvÀnt tandborste. Eller anvÀnt "magiska" vita rengöringssvampar.
Ăr man som jag en riktig smutsgris, skadar det inte att lyfta av bezel och band imellanĂ„t. Samlas en hel del gött bakom och under.Bra tack ladugĂ„rdslukt gĂ„r ju att hĂ„lla borta om man bara hĂ„ller i rengöringen![]()
NÀ men imorgon blir det detta till förrÀttNÄgon som smakat grodsoppa förut ?![]()
Det dÀr mÀrket erbjuder Àven ett kannibalistiskt alternativ. Klimatsmart!NÀ men imorgon blir det detta till förrÀtt
![]()
Var Àr Casio G-shock Snailman nÀr man mest behöver denNÀ men imorgon blir det detta till förrÀtt
![]()
Man ser inte riktigt detaljerna. Men Àr det inte en 1A3ER?Vet att roddy "Hero" gladiatorn haft denna mudmaster i hur mÄnga Är som helst. För en novis Àr detta en tidigare modell? Egentligen bara nyfiken dÄ jag vet att han haft den vÀldigt lÀnge. Om han nu inte bytt till nÄn nyare men tror de Àr samma. Vad sÀger experterna?![]()
![]()
Coolt, vart nÄnstans Àr du?Valsafari idag. SÄg havssköldpaddorna, delfiner och pilotvalar. Det tuffa livet för solcellerna fortsÀtter!
![]()
![]()
Definitivt nÄn av dom hÀr:Vet att roddy "Hero" gladiatorn haft denna mudmaster i hur mÄnga Är som helst. För en novis Àr detta en tidigare modell? Egentligen bara nyfiken dÄ jag vet att han haft den vÀldigt lÀnge. Om han nu inte bytt till nÄn nyare men tror de Àr samma. Vad sÀger experterna?![]()
![]()
Kul med nÄn som fÄr en G att se liten ut...Vet att roddy "Hero" gladiatorn haft denna mudmaster i hur mÄnga Är som helst. För en novis Àr detta en tidigare modell? Egentligen bara nyfiken dÄ jag vet att han haft den vÀldigt lÀnge. Om han nu inte bytt till nÄn nyare men tror de Àr samma. Vad sÀger experterna?![]()
![]()
Södra Teneriffa.Coolt, vart nÄnstans Àr du?
Tror ni det funkar att stoppa en modul frÄn GA-B2100 i en boett frÄn GM-2100?Nu Àr det officiellt! GA-B2100 med Bluetooth och Tough Solar
GA-B2100-1A1JF
![]()
GA-B2100-1AJF
![]()
GA-B2100-2AJF
![]()
GA-B2100-3AJF
![]()
GA-B2100C-9AJF
![]()
![]()
éć ±ïŒæ°ă«ă·ăȘăŒăŻăGA-B2100ăçșèĄšïŒ5/14çșćŁČă22,000ă23,100ćïŒ : great G-SHOCK world
æŽæ°æ„ïŒ2022/4/15@gshockjpăăăăă©ăăŒ ăæšćčŽç§ă«ććšăçąșèȘăăăŠăăæ°ă«ă·ăȘăŒăŻăGA-B2100ăăăć ă»ă©ć ŹćŒçșèĄšăăăŸăăă ăæąă«ăäŒăăăŠăăéăăăżăăœăŒă©ăŒăšBluetoothæèŒăăă¶ă€ăłăŻă«ă·ăȘăŒăŻGA-2100ăćźć šèžè„Čăăăăźă«ăȘăŁăŠăăŸăăgshockjp.blog.jp
![]()
Nu blev jag nyfiken, vad har du dÀr med borrade bandhorn, nÀrmast kaffekoppen?Lite KS och en kopp kaffe efter pÄskstÀdningen......![]()