Brogin
Silver
Orient star diver, en favorit i den automatiska hörnan....Nu blev jag nyfiken, vad har du dÀr med borrade bandhorn, nÀrmast kaffekoppen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Orient star diver, en favorit i den automatiska hörnan....Nu blev jag nyfiken, vad har du dÀr med borrade bandhorn, nÀrmast kaffekoppen?
MisstÀnker att det kommer passa men det blir ju lite knasigt med dagvisarmarkeringarna.Tror ni det funkar att stoppa en modul frÄn GA-B2100 i en boett frÄn GM-2100?
TÀnkte i sÄ fall ett byte av hela innanmÀtet med modul, urtavla och visare.MisstÀnker att det kommer passa men det blir ju lite knasigt med dagvisarmarkeringarna.![]()
Jag skulle inte vara sÄ sÀker pÄ att det funkar. LÀste nÄgonstans att den nya versionen Àr en halv millimeter tjockare Àn den gamla.TÀnkte i sÄ fall ett byte av hela innanmÀtet med modul, urtavla och visare.
SvÄrt att tro att dom Àndrar en halv millimeter, lÄter inte kostnadseffektivt.Jag skulle inte vara sÄ sÀker pÄ att det funkar. LÀste nÄgonstans att den nya versionen Àr en halv millimeter tjockare Àn den gamla.
HÀrligt gediget paket dÀr! Med tillbehör o alltTips frÄn coachen. För nÄgon som funderat pÄ en GWG1000.
Kommer med bÄde gult och desertcamo band. Det gula gÄr inte att hitta och DC vÀxer inte pÄ trÀd lÀngre heller.
![]()
Casio G-Shock Mudmaster GWG-1000 - 1 AER | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Casio G-Shock Mudmaster GWG-1000 - 1 AER at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Diggade den gula! Grym sommar-beater juhNu har Hodinkee slÀppt en artikel om GA-B2100 som bland annat innehÄller lite trevliga bilder: https://www.hodinkee.com/articles/g-shock-new-casioak-gab2100-bluetooth-tough-solar-2022.
![]()
Glad pÄsk pÄ Er herr & fru "Rooster"....God lÄngfredag pÄ er![]()
![]()
![]()
KlÀcks det en baby G? TÀnkte pÄ Àgget ?God lÄngfredag pÄ er![]()
![]()
![]()
Har vart dÄligt med Baby-Gs in nu pÄ sistone. Mest mini-oaksKlÀcks det en baby G? TÀnkte pÄ Àgget ?
Du Àr vÀl en sÄn som har klockor i Àggen ? Jag har varken klockor eller godis jag har inga Àgg lÀngre. Bara ungarna som fÄr.Har vart dÄligt med Baby-Gs in nu pÄ sistone. Mest mini-oaks![]()
I söder Àr det regn, blÄst och grÄvÀder... Jag ligger kraftigt efter med bÄtfixet pga ryggont, sena leveranser och kallt och oinspirerande vÀder.... Men jag Àr det pÄsk och alla ungarna med pÄhÀng kommer hem till mor Ä far!Ja Glad PÄsk dÄ alla Shockers!
Mycket snö kvar hÀr i norr Àven om det Àr Ärets varmaste dag hittills.
![]()
DC Àr riktigt trevlig!Tips frÄn coachen. För nÄgon som funderat pÄ en GWG1000.
Kommer med bÄde gult och desertcamo band. Det gula gÄr inte att hitta och DC vÀxer inte pÄ trÀd lÀngre heller.
![]()
Casio G-Shock Mudmaster GWG-1000 - 1 AER | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Casio G-Shock Mudmaster GWG-1000 - 1 AER at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com