Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag ska inte sÀga "kör försiktigt".... utan jag sÀger bara "kör smart" och se upp för oss bilister!Motorcykel-G
![]()
Den var inte dÄlig! Fick du med ett extraband, eller Àr den oanvÀnd?
700stGrymt! Var inte den vÀldigt limiterad?
@Meraborsten
Forumets första? Kul med eget baklock. Ăr vĂ€l den enda stĂ„lisen som har det!?
Det Ă€r den andra, @S.L har haft en ocksĂ„.Forumets första? Kul med eget baklock. Ăr vĂ€l den enda stĂ„lisen som har det!?
Blev inspirerad sÄ jag bytte till TFG
![]()
Dubbel post.Forumets första? Kul med eget baklock. Ăr vĂ€l den enda stĂ„lisen som har det!?
Blev inspirerad sÄ jag bytte till TFG
![]()
Ăven Porter har eget baklock:Japp, det Ă€r nog den Ă€nda med eget baklock.
Just det, alla jubileums modeller har eget baklockĂven Porter har eget baklock:
![]()
SĂ„ Ă€r det. Men alla 35or - inkl. Porter - , men förutom Kolor har vĂ€l samma baklock?Ăven Porter har eget baklock:
![]()
30: or har ocksÄ egen baklock.SÄ Àr det. Men alla 35or - inkl. Porter - , men förutom Kolor har vÀl samma baklock?
Oj hoppla, din? Jag Àr beredd att ge ett bud!30r har ocksÄ egen baklock.
GW-T5030C
![]()
Haha, I wish. Inte min, vill gÀrna ha en.Oj hoppla, din? Jag Àr beredd att ge ett bud!![]()
LÀnge sen jag googlade pÄ en sÄn. Finns det nÄgra till salu och vad gÄr de loss pÄ? Som en MRG square?Haha, I wish. Inte min, vill gÀrna ha en.
200st worldwide
Ăsch dĂ„, jag som hade generöst bud.Haha, I wish. Inte min, vill gĂ€rna ha en.
200st worldwide
Har aldrig sett nÄgon till salu.LÀnge sen jag googlade pÄ en sÄn. Finns det nÄgra till salu och vad gÄr de loss pÄ? Som en MRG square?
Har sett ett par st till salu i Asien. De gick för ca 30k.LÀnge sen jag googlade pÄ en sÄn. Finns det nÄgra till salu och vad gÄr de loss pÄ? Som en MRG square?