• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Den hĂ€r Ă€r för jĂ€vla bra 😎
A009604E-9905-42A3-95B3-153BC013EF38.png

Va ere för italienskt hÀrke? Rostar den i garaget?
Trodde det var föraren som skulle avrostas, inte hojen. Min Yamma Ă€r banne mig Ă€nnu finare Ă€n nĂ€r jag stĂ€llde undan den efter tiden i garaget 😉

Ska bara bli lite varmare i klÀderna sjÀlv ocksÄ.
Det mÄste ju vara lite sport att köra hoj oxÄ ;) Dom ska va lite chansartade att fÄ igÄng..
Eller hur @daniel svensson ? :)
Min japan gör sitt jobb vĂ€l iaf😁
129843.jpg
Birn.jpg

SÄ dÄ har man trillat ner i det hÀr trÀsket ocksÄ... lÀmpligt nog med en Mudmaster, bÀrs betydligt bÀttre Àn jag trodde "tyvÀrr", riskerar att bli fler :rolleyes:
Riktigt farligt att halka in pÄ "udda" trÄdar hÀr...

20220415_082125.jpg
Snyggt G-Shock trÄden Àr nog en av den mest levande trÄdaena pÄ hela forumet. Den dÀr Àr riktigt bra

ja inte svÄrt att sÀga vilken model jag gillar dÄ man köper 2st och moddar dem i olika fÀrg bara haha
IMG_0147.JPG

Sen bild men fick snabb tid hos dÀckfirman att sÀtta dit mina ny lackade sommar fÀlgar med dÀck!
Det Ă€r sĂ„ vi jobbar i den hĂ€r trĂ„den... Varför nöja sig med en nĂ€r man kan ha tvĂ„ lixom 😁

Tillbaka
Topp