• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Klippt grÀsmatta.
20220419_185058-01.jpeg

Tur man inte har sÄ mÄnga att vÀlja mellan... Dagens dilemma ser ut sÄ hÀr:
20220420_102028.jpg
passar Combi bracelet bra med CasiOak, dvs sitter det likabra som pÄ en Square? SÄlde min tidigare CasiOak för att jag tröttnat pÄ gummiband men funderar pÄ att köpa den nya modellen och sÀtta pÄ ett Combi pÄ den isf. Ser ju ut som det sitter bra pÄ din.

passar Combi bracelet bra med CasiOak, dvs sitter det likabra som pÄ en Square? SÄlde min tidigare CasiOak för att jag tröttnat pÄ gummiband men funderar pÄ att köpa den nya modellen och sÀtta pÄ ett Combi pÄ den isf. Ser ju ut som det sitter bra pÄ din.
Farsan har kört samma kombo som @Brogin i snart tvĂ„ Ă„r och Ă€r supernöjd 👍
RÄkar ha nÄgon sÄn lÀnk till över ifall att. ;)

Ha ha! Jag tror det finns en klockgud som försöker berĂ€tta för mig att jag ska sluta köpa klockor đŸ€Ł Den hĂ€r jĂ€veln funkar inte som den ska eftersom knappen nere till höger sitter fast i intryckt lĂ€ge och vĂ€grar fjĂ€dra ut. Jag ska öppna och se om jag kan fixa det? Annars skickar jag tillbaka skiten om jag orkar! Kanske gör jag det med en gĂ„ng? Vi fĂ„r se

BD02D670-20D0-41F0-A6EB-649D2A13925E.jpeg

Det blir ett litet gap mellan lÀnken och boetten. OAKen har quickrelease springbar som Àr tjockare Àn vanliga springbar.

Kan bara bekrÀfta det @roosterm sÀger, det var f.ö hans förtjÀnst att jag har den pÄ lÀnk nu. Kan nog sÀga att utan lÀnken hade jag inte burit Oaken sÄ ofta, gillade inte heller orginalbandet....

Ha ha! Jag tror det finns en klockgud som försöker berĂ€tta för mig att jag ska sluta köpa klockor đŸ€Ł Den hĂ€r jĂ€veln funkar inte som den ska eftersom knappen nere till höger sitter fast i intryckt lĂ€ge och vĂ€grar fjĂ€dra ut. Jag ska öppna och se om jag kan fixa det? Annars skickar jag tillbaka skiten om jag orkar! Kanske gör jag det med en gĂ„ng? Vi fĂ„r se

BD02D670-20D0-41F0-A6EB-649D2A13925E.jpeg
Har den fĂ„tt sig en jĂ€vel mĂ„ntro? Är ju lite repor till höger ? NĂ„n bonne som kört över med gödseltunnan Trelleborg Twin dĂ€ck

Tja, vad ska man sÀga? Plötsligt funkar klockan igen men lika plötsligt slutar A knappen att funka ett litet tag. Och sedan gÄr allt bra igen. Mycket besynnerligt? Men jag gillar den ÀndÄ. Hoppas att den fixar sig sjÀlv eller eventuellt med lite pillepill i modulen. Har du nÄgon god idé @L&W
E3399C41-8F4D-4883-991D-92AD70F48B82.jpeg

Tillbaka
Topp