Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Man köper ju inte italienskt för den oslagbara tillförlitligheten. Fast jag har haft tur hittills, 3Är och 800mil utan en enda misstÀndning.Det mÄste ju vara lite sport att köra hoj oxÄDom ska va lite chansartade att fÄ igÄng..
Eller hur @daniel svensson ?
Min japan gör sitt jobb vÀl iaf
![]()
![]()
God morgon allaDW-5600 + M65 =
![]()
Trodde du skulle skriva nysÄtt och vÀltratDikning pÄ schemat
![]()
passar Combi bracelet bra med CasiOak, dvs sitter det likabra som pÄ en Square? SÄlde min tidigare CasiOak för att jag tröttnat pÄ gummiband men funderar pÄ att köpa den nya modellen och sÀtta pÄ ett Combi pÄ den isf. Ser ju ut som det sitter bra pÄ din.Tur man inte har sÄ mÄnga att vÀlja mellan... Dagens dilemma ser ut sÄ hÀr:![]()
Ăntligen.PAKĂĂT!
(Det börjar bli riktigt sunkiga förpackningar nuförtiden)
![]()
Farsan har kört samma kombo som @Brogin i snart tvÄ Är och Àr supernöjdpassar Combi bracelet bra med CasiOak, dvs sitter det likabra som pÄ en Square? SÄlde min tidigare CasiOak för att jag tröttnat pÄ gummiband men funderar pÄ att köpa den nya modellen och sÀtta pÄ ett Combi pÄ den isf. Ser ju ut som det sitter bra pÄ din.
Det blir ett litet gap mellan lÀnken och boetten. OAKen har quickrelease springbar som Àr tjockare Àn vanliga springbar.passar Combi bracelet bra med CasiOak, dvs sitter det likabra som pÄ en Square? SÄlde min tidigare CasiOak för att jag tröttnat pÄ gummiband men funderar pÄ att köpa den nya modellen och sÀtta pÄ ett Combi pÄ den isf. Ser ju ut som det sitter bra pÄ din.
just ja, dem har olika springbar ja.Det blir ett litet gap mellan lÀnken och boetten. OAKen har quickrelease springbar som Àr tjockare Àn vanliga springbar.
Kan bara bekrÀfta det @roosterm sÀger, det var f.ö hans förtjÀnst att jag har den pÄ lÀnk nu. Kan nog sÀga att utan lÀnken hade jag inte burit Oaken sÄ ofta, gillade inte heller orginalbandet....passar Combi bracelet bra med CasiOak, dvs sitter det likabra som pÄ en Square? SÄlde min tidigare CasiOak för att jag tröttnat pÄ gummiband men funderar pÄ att köpa den nya modellen och sÀtta pÄ ett Combi pÄ den isf. Ser ju ut som det sitter bra pÄ din.
BÀgge Àr ju ha begÀrTur man inte har sÄ mÄnga att vÀlja mellan... Dagens dilemma ser ut sÄ hÀr:![]()
![]()
Har den fĂ„tt sig en jĂ€vel mĂ„ntro? Ăr ju lite repor till höger ? NĂ„n bonne som kört över med gödseltunnan Trelleborg Twin dĂ€ckHa ha! Jag tror det finns en klockgud som försöker berĂ€tta för mig att jag ska sluta köpa klockorDen hĂ€r jĂ€veln funkar inte som den ska eftersom knappen nere till höger sitter fast i intryckt lĂ€ge och vĂ€grar fjĂ€dra ut. Jag ska öppna och se om jag kan fixa det? Annars skickar jag tillbaka skiten om jag orkar! Kanske gör jag det med en gĂ„ng? Vi fĂ„r seâŠ
![]()
Det stĂ€mmer, jag sĂ„g inte mĂ€rkena. Ja den har sĂ€kerligen fĂ„tt sig en smĂ€ll. SuckHar den fĂ„tt sig en jĂ€vel mĂ„ntro? Ăr ju lite repor till höger ? NĂ„n bonne som kört över med gödseltunnan Trelleborg Twin dĂ€ck
SÄ trist, va ju iaf riktigt najs 350 för övrigt. Hoppas du kan fÄordning pÄ det! Reklamation Àr ju en rÀtt trist processDet stÀmmer, jag sÄg inte mÀrkena. Ja den har sÀkerligen fÄtt sig en smÀll. Suck![]()
Riktigt jÀkla bra fÀrg annars..Det stÀmmer, jag sÄg inte mÀrkena. Ja den har sÀkerligen fÄtt sig en smÀll. Suck![]()
KrÀvs det adapter för Letherman Tread eller Àr det bara att skruva pÄ GG-B100?God morgon. Leatherman idag
![]()
![]()
DÀr ser man. Kul att den funkar som det ska nu!Jag skruvade isÀr klockan och tydligen satt inte modulen hela vÀgen ner som synes pÄ bilden. Pushpinnarna hamnade under blecken och det Àr ju inte sÄ bra. Nu funkar klockan fint igen efter att jag hade justerat modulen.![]()