• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Vill ha den dĂ€r😁 finns en gd 400 pĂ„ tratten jag funderat över, va Ă€r största skillnaden? 350 med positiv display lockar dock mest

Jag tycker att GD-400 Àr en lite underskattad G-shock och en modell som flugit lite under radarn. Den saknar solar och mb6, men av ngn anledning Àr det den av mina G-shocks jag anvÀnder mest.

Kasst kort, men siffrorna Àr större och jag upplever kontrasten som tydligare pÄ 400 jfr med de andra.

Jag kan inte jĂ€mföra med 350 (Ă€n), men gĂ„r du in pĂ„ Shockbase.org sĂ„ kan du jĂ€mföra modellerna (försökte bifoga en lĂ€nk, men jag Ă€r sĂ„ jĂ€vla analog att uppgiften blev mig övermĂ€ktig đŸ€š).

20220421_202144.jpg

đŸ‡ș🇩 💙 💛 đŸ–•đŸ‡·đŸ‡ș

Godmorgon
HÀlsolÀget Àr inget vidare
Trist att man mÄste gÄ till djuren ÀndÄ, bara ta det lugnare och hÄlla pulsen nere
DSC_2609.JPG

Bara ta det lugnt och hoppas det slÀpper, dock kanske tidigt att lösa det med whisky klockan 4 pÄ morgonen som jag först trodde du gjort. Men Àr nog nÄgot annat trÄkigt i flaskan pÄ bordet.
Som tidigare sagts krya pÄ dig.

SjÀlv ska jag ta mig ut i solen en svÀng.

1650616292536625008159358836445.jpg

Bara ta det lugnt och hoppas det slÀpper, dock kanske tidigt att lösa det med whisky klockan 4 pÄ morgonen som jag först trodde du gjort. Men Àr nog nÄgot annat trÄkigt i flaskan pÄ bordet.
Som tidigare sagts krya pÄ dig.

SjÀlv ska jag ta mig ut i solen en svÀng.

1650616292536625008159358836445.jpg
Ja de Àr barnens pÀronsaft som dom glömt stoppa in i kylskÄpet. Tack vilar nu och försöker kurera

Tillbaka
Topp