• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Min absoluta favorit-G. GD-350. SĂ„ himla glad att man knep en med negativ display med.

20220421_101617.jpg

Är det en automatlĂ„da? Trodde bara det fanns 4-5 personer i hela vĂ€rlden som förstod hur en sĂ„dan fungerar. Lite som Jedi-riddare.
Haha:), mÄste man förstÄ hur det funkar innan man tar isÀr?:facepalm:

Tur att ingen sagt det till mig förut, dÄ hade jag fÄtt byta karriÀr.:p

För övrigt sÄ gÄr automatlÄdor pÄ ren magik, enhörningsblod och krokodiltÄrar. Det Àr sen gammalt och förmodligen Àr dom dÀr 4-5 personer du nÀmner högt rÀknat och vÀldigt osÀkra pÄ om dom verkligen vet.:)
Detta Àr bara en hydrostatmotor till en grÀsklippare. 2hydraulpumpar ihopbyggda i ett paket med en enkel transmission. Borde vara plÀttlÀtt men jag hittar inget konkret som Àr fel. Har limmat ihop den nu iaf, provkörning imorgon. LÄter slÀggan ligga framme som en pÄminnelse till den att det Àr bÀst att allt funkar imorgon.
1650542585768230387739418030874.jpg

Tillbaka
Topp