Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kan bara hÄlla med.... Börjar dem bli svÄra att komma över? Skulle kanske fixa mig en med possitiv display?Min absoluta favorit-G. GD-350. SÄ himla glad att man knep en med negativ display med.
![]()
Jo den hÄller men fick Àckel flytgödsellukt i min rangeman nu. Försökte med yes o vatten men fan gick inte ur ÀndÄGanska sÀker pÄ att den överlever. Min fÄr smaka pÄ hydrostatproblem idag.
![]()
Vill ha den dÀrMin absoluta favorit-G. GD-350. SÄ himla glad att man knep en med negativ display med.
![]()
HÄller min Frogman gwf1000 riktigt högt ocksÄ. Kanske inte just de funktionerna man mÄste ha men utstrÄlningen och hur den sitter Àr magisktBÀsta klockan enligt mig, snyggast ocksÄ![]()
Byt till bonde de Àr en bra början, vi Àr för de mesta sura o tvÀraHar suttit i sÄn dÀringa Teams förelÀsning (som halva Sverige för övrigt gör hela dagarna)
Det har fÄtt mig att inse att man kanske ska bli teknikfientlig svavelosande domedagsprofet, om det nu Àr ett jobb.
![]()
HahaĂr det en automatlĂ„da? Trodde bara det fanns 4-5 personer i hela vĂ€rlden som förstod hur en sĂ„dan fungerar. Lite som Jedi-riddare.
Menar du @roosterman the "G-Shock guru", den @roosterman ?Kul med nyförvÀrvet, sÀrskilt nÀr Dr @roosterman fÄtt den o funka (tog hela lunchen)![]()
Fasen va gott att den hoppa igÄng som den skullehehe kÀnner bara 1 @roosterman, med snart 3 siffrigt antal G-Shockar sÄ antar att det e samma vi pratar om![]()
Kan omöjligt finnas 2 stycken @roosterman. Skulle inte finnas nÄgra G-Shocks till salu alls dÄ pÄ tratten. De skulle bara hinna ut i rampljuset tills nÄgon av roostermannarna trycker köp nu. NÀ de finns bara enhehe kÀnner bara 1 @roosterman, med snart 3 siffrigt antal G-Shockar sÄ antar att det e samma vi pratar om![]()
Den dÀr var ju cool. Jobb-redo dessutom.Kul med nyförvÀrvet, sÀrskilt nÀr Dr @roosterman fÄtt den o funka (tog hela lunchen)![]()
Tydligen slutade dom tillverkas i juni förra Äret.Kan bara hÄlla med.... Börjar dem bli svÄra att komma över? Skulle kanske fixa mig en med possitiv display?![]()
Kollade lite snabbt, verkar bara vara utseendet som skiljer sig lite grand, bÄgarna kan man ju plocka av.Vill ha den dÀrfinns en gd 400 pÄ tratten jag funderat över, va Àr största skillnaden? 350 med positiv display lockar dock mest
Ja bÄgarna kÀnns lite för mycket " skogsutrustat" för min smakKollade lite snabbt, verkar bara vara utseendet som skiljer sig lite grand, bÄgarna kan man ju plocka av.