Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kliv pÄ i stugan bara och slÄ sig ner i den goa vÀrmen!Kul att fÄ vara med hÀr ocksÄ![]()
![]()
Ser onekligen ut sÄ för dejIbland Àr livet faktiskt rÀtt ok.
![]()
Glidare. Hakar pÄ, om Àn lika glamoröst med tentaPIbland Àr livet faktiskt rÀtt ok.
![]()
Fasen va trist, nackdelen med begagnat som legat man vet aldrig va de varit med om. Vad gav du för den? Om objektbeskrivning ej stÀmmer kan man inte hÀva köpet dÄ?sÄ besviken dw-6600 som jag vann pÄ tradera fungerade inte och i annonsen stod det att den fungerade men behövde nytt batteri. urmakaren skulle byta batterie och sÄg att en skruv saknade och att packningen var klÀmd och skadad. han byte batteri men klockan fungerar ej... fan vad besviken jag blev!
Gjorde urmakare en AC reset efter batteribyte?sÄ besviken dw-6600 som jag vann pÄ tradera fungerade inte och i annonsen stod det att den fungerade men behövde nytt batteri. urmakaren skulle byta batterie och sÄg att en skruv saknade och att packningen var klÀmd och skadad. han byte batteri men klockan fungerar ej... fan vad besviken jag blev!
Den doftar lika hÀrligt som den Àr fin
Tidigt Àr alltid bra sÄ man fÄr lite mer kvÀllHemma i normaltid idag. Det lönade sig att börja tidigtför en gÄng skull.
![]()
VÀldigt stiligt med grÄtt!Kul att fÄ vara med hÀr ocksÄ![]()
![]()
Fasen va trist, nackdelen med begagnat som legat man vet aldrig va de varit med om. Vad gav du för den? Om objektbeskrivning ej stÀmmer kan man inte hÀva köpet dÄ?
Gjorde urmakare en AC reset efter batteribyte?
LÄter som han har gjort rÀtt. Men testa rengör kontakterna och hÄll pincetten pÄ punkterna ett par sekunder och se om gör skillnad.han tryckte pÄ det hÄlet som det stÄr AC och sen med tÄngen andra Ànde pÄ batteriet men funderar pÄ gÄ till en annan och kolla med. Han tog inget för detta utan sÄg att jag blev besviken som fan sÄ han bjöd pÄ arbetet.
AjdÄ. Med skadad packning och saknad skruv skulle jag inte utesluta vattenskada... Osnyggt av sÀljaren!sÄ besviken dw-6600 som jag vann pÄ tradera fungerade inte och i annonsen stod det att den fungerade men behövde nytt batteri. urmakaren skulle byta batterie och sÄg att en skruv saknade och att packningen var klÀmd och skadad. han byte batteri men klockan fungerar ej... fan vad besviken jag blev!
LÄter som han har gjort rÀtt. Men testa rengör kontakterna och hÄll pincetten pÄ punkterna ett par sekunder och se om gör skillnad.
![]()
AjdÄ. Med skadad packning och saknad skruv skulle jag inte utesluta vattenskada... Osnyggt av sÀljaren!
Kan ju lÄta jÀkligt skumt att tacka @Fru hepanter för en bra och trevlig affÀr nÀr bÄde @Roosterwife och @hepanter Àr hÀr i trÄdenDen doftar lika hÀrligt som den Àr fingrattis
LÄter som han har gjort rÀtt. Men testa rengör kontakterna och hÄll pincetten pÄ punkterna ett par sekunder och se om gör skillnad.
![]()
Tacka baby g n för att den inte har steptrackerKan ju lÄta jÀkligt skumt att tacka @Fru hepanter för en bra och trevlig affÀr nÀr bÄde @Roosterwife och @hepanter Àr hÀr i trÄdenMen jag gör det ÀndÄ
Nu har ju Baby-Gn hamnat dÀr jag hade planerat innan Fru hepanter knep den före mig
Tackom tackom![]()
Haha, fan va bra att den lever!DU ĂR FAN KUNG!!!!!!! DEN STARTADE!!!!!!!!!!!
Haha, fan va bra att den lever!![]()