• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Nedförsbacke pÄ barometern
20220523_203045.JPG

sÄ besviken dw-6600 som jag vann pÄ tradera fungerade inte och i annonsen stod det att den fungerade men behövde nytt batteri. urmakaren skulle byta batterie och sÄg att en skruv saknade och att packningen var klÀmd och skadad. han byte batteri men klockan fungerar ej... fan vad besviken jag blev!
Prova att skruva isÀr den helt och rengöra alla delar med alkohol och se om du fÄr igÄng den. Packningar gÄr alltid att köpa.

Är sugen pĂ„ en Casioak mod med gummiband till sommaren! Har en GA2100-1AER. NĂ„gon som kan rekommendera mod kit? Finns ju en uppsjö med olika.
Tack pÄ förhand.

image.jpg

SĂ„ pinsamt glad att jag vet inte vad jag skall sĂ€ga
 klockan som jag fick som liten av min italienska farfar i Italien som han köpt inne pĂ„ en amerikansk militĂ€r bas. Nu vĂ€ntar jag pĂ„ ny bezel och band. Skall kolla pĂ„ en ny gummi packning och skruv pĂ„ baksidan.

Denna klockan Àr inte den som min farfar köpte men en likadan modul utan G i display nÀr man tÀnder light... sÄ sjukt glad och tack igen till alla hÀr som kom med tips speciellt @L&W
giphy (2).gif

Tillbaka
Topp