Nedförsbacke pÄ barometern
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Inte för en bonde, dÄ stÀmmer datumet pÄ klockanGod DW-8600morgon
Idag Àr det torsdag
![]()
Prova att skruva isÀr den helt och rengöra alla delar med alkohol och se om du fÄr igÄng den. Packningar gÄr alltid att köpa.sÄ besviken dw-6600 som jag vann pÄ tradera fungerade inte och i annonsen stod det att den fungerade men behövde nytt batteri. urmakaren skulle byta batterie och sÄg att en skruv saknade och att packningen var klÀmd och skadad. han byte batteri men klockan fungerar ej... fan vad besviken jag blev!
Prova att skruva isÀr den helt och rengöra alla delar med alkohol och se om du fÄr igÄng den. Packningar gÄr alltid att köpa.
Yo!
![]()
![]()
![]()
![]()
G-Shock DWE-5600HG-1 Hip Hop Gold Chain: 3 Bezels and Bands - G-Central G-Shock Fan Site
The G-Shock DWE-5600HG-1 box set was previously revealed in a listing at G-Shock U.K., and now the Casio online store in China has released images of this hipwww.g-central.com
Ălskar nittiotalsvibbarna i det hĂ€r slĂ€ppetTransformers Kina LE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Back to 80sĂlskar nittiotalsvibbarna i det hĂ€r slĂ€ppet![]()
Jag lovar att dricka extra mycket mjölk pÄ riktiga torsdagInte för en bonde, dÄ stÀmmer datumet pÄ klockan![]()
Transformers Kina LE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SÄ pinsamt glad att jag vet inte vad jag skall sÀga⊠klockan som jag fick som liten av min italienska farfar i Italien som han köpt inne pÄ en amerikansk militÀr bas. Nu vÀntar jag pÄ ny bezel och band. Skall kolla pÄ en ny gummi packning och skruv pÄ baksidan.
Denna klockan Àr inte den som min farfar köpte men en likadan modul utan G i display nÀr man tÀnder light... sÄ sjukt glad och tack igen till alla hÀr som kom med tips speciellt @L&W
Ja den Àr svÄr att inte tycka om
Och sen anvÀnda belysningen som ficklampa.. Om Àn i vÀÀldigt korta intervallLume i kÀllaren nÀr jordfelsbrytaren löser ut.
![]()
Ja det stod det ju visst. Min tolkning var tidigt nittiotal men det kan hÀnda att jag vid den tidpunkten lÄg nÄgra Är efter modetBack to 80s
Fortfarande lika villhövrigDen hÀr Àr fortfarande lite kul.![]()
Sök eustöd för grÀsmattan grödkod 49Fortfarande lika villhövrigTur att den Àr utanför min prisgrÀns
![]()