• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Uj. Trodde att alla kossor var supersnÀlla förutom nÀr de vill skydda sina kalvar.
Hon döptes till sparkis, stÄr i stamtavlan. Hon Àr ganska nervig, alltid varit. Hon gick inte ens kela med som kalv. I regel har de gÄtt bra sista Äret, men igÄr hamna hon pÄ en plats hon inte Àr van vid och fick tuppjuck

God ösregnig morgon pĂ„ er😁
IMG_20220526_070413.jpg
Önskar jag kunde sagt detsamma. Torra plattor
DSC_3267.JPG

Dagens frÄga

Jag skulle nog troligen vÀlja min GW9400 om jag skulle bli tvingad. Intressant att höra era motiveringar
Intressant, jag skulle inte ha gissat att den var ditt val. Rangeman GW9400 Àven för mig, men GMW-B5000TB Àr en stark konkurrent. Rangeman har alla funktioner man (dvs jag) behöver. Titansquare för att den Àr klassisk med det lilla extra.

Intressant, jag skulle inte ha gissat att den var ditt val. Rangeman GW9400 Àven för mig, men GMW-B5000TB Àr en stark konkurrent. Rangeman har alla funktioner man (dvs jag) behöver. Titansquare för att den Àr klassisk med det lilla extra.
Vilken hade du gissat dĂ„?😁 GĂ„r helt pĂ„ funktion i det valet. Bra val av dej, som sagt finns ju starka kandidater som slĂ„ss om titeln

Screenshot_20220526-090103~2.png

Dagens frÄga

Jag skulle nog troligen vÀlja min GW9400 om jag skulle bli tvingad. Intressant att höra era motiveringar
Äntligen en riktigt enkel frĂ„ga. 😆 För mig blir det originalet av en hel massa anledningar. Kan bantas ner till ett enda argument och det Ă€r att Kikuo Ibe's Project Team Tough fullstĂ€ndigt nailade den första 5000 modellen. (Ă€ven om det tog ett tag för resten av vĂ€rlden att fatta) 😜

Den kÀnns lika relevant idag som för nÀstan 40 Är sedan. En livs levande klassiker.

Givetvis pryder mitt rejÀlt anvÀnda exemplar min handled en dag som denna.

Peace till alla G-Shockers! đŸ˜ŽđŸ€˜

IMG_20220526_114355.jpg

Äntligen en riktigt enkel frĂ„ga. 😆 För mig blir det originalet av en hel massa anledningar. Kan bantas ner till ett enda argument och det Ă€r att Kikuo Ibe's Project Team Tough fullstĂ€ndigt nailade den första 5000 modellen. (Ă€ven om det tog ett tag för resten av vĂ€rlden att fatta) 😜

Den kÀnns lika relevant idag som för nÀstan 40 Är sedan. En livs levande klassiker.

Givetvis pryder mitt rejÀlt anvÀnda exemplar min handled en dag som denna.

Peace till alla G-Shockers! đŸ˜ŽđŸ€˜

IMG_20220526_114355.jpg
Grymt intressant val dÀr och förstÄeligt. Riktigt hÀrligt skick pÄ den du har, har varit med om mycket
Jag Àlskar min Gw5000u klassiker i mordern tappning.
Knapparna Àr ju de stora minuset annars Àr den ju och luktar pÄ första platsen ocksÄ helt Àrligt. Man kanske ska Àndra sig o se de charmiga med knapparna. Man fÄr ju lÀgga nageln lite snyggt emot för att manövrera klockan. Men grymt bekvÀm alla bra funktioner man egentligen behöver
DSC_3272.JPG

Tillbaka
Topp