Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Men tiden Àr ju inte samma pÄ alla, kan/fÄr det vara sÄ?Samlingsbild och klockbyte
Nu blire roséguld ikvÀll
![]()
![]()
VARFĂR var du tvungen att sĂ€ga sĂ„?????Men tiden Ă€r ju inte samma pĂ„ alla, kan/fĂ„r det vara sĂ„?![]()
Ja jag tror nog det Ă€r det enda att göraVARFĂR var du tvungen att sĂ€ga sĂ„?????![]()
Jahapp.. Bara att kasta dom som inte gÄr lika alltsÄ![]()
Fyrkanterna med MB6 brukar iaf sköta sigJa jag tror nog det Àr det enda att göra![]()
För mig Àr det nog min DW-6600, det Àr den som dyker upp i tanken först nÀr jag tÀnker G-shock. Brorsan köpte en sÄn nÀr jag var liten för cirka 20Är sen och som jag var avundsjuk pÄ och för nÄt Är sen köpte jag Àntligen en egen![]()
Dagens frÄga
Jag skulle nog troligen vÀlja min GW9400 om jag skulle bli tvingad. Intressant att höra era motiveringar
Morn mornGomorron trÄden....
![]()
Tur att det Àr klÀmdag idag, nu vet du vad som stÄr pÄ schemat @roostermanMen tiden Àr ju inte samma pÄ alla, kan/fÄr det vara sÄ?![]()
Tur det ser ut att börja regna uteTur att det Àr klÀmdag idag, nu vet du vad som stÄr pÄ schemat @roosterman![]()
JÀkla fina de dÀr, nu blev man ju sugen igen. Vill ju inte ha mer plÄtaskar och kartonger i husetFör mig Àr det nog min DW-6600, det Àr den som dyker upp i tanken först nÀr jag tÀnker G-shock. Brorsan köpte en sÄn nÀr jag var liten för cirka 20Är sen och som jag var avundsjuk pÄ och för nÄt Är sen köpte jag Àntligen en egen![]()
![]()
Getingarnas förstahandsval nÀr de kommer till G-ShockGult vare hÀr
![]()
Helt klart GMW-B5000TB för mig, jag Àlskar 80's nostalgin med Square's och denna har bÄde klassisk look och premium kÀnsla.![]()
Dagens frÄga
Jag skulle nog troligen vÀlja min GW9400 om jag skulle bli tvingad. Intressant att höra era motiveringar
Va bara uppe en svÀng, kröp tillbaka i sÀngen igen! Ville bara va först nÄn gÄng....Morn morn
Va morgon pigg du va dÄ
![]()
Det Àr bÀttre IRL.Lawn Mowing Simulator.
Nu nÀr man har robot sÄ fÄr man vÀl klippa hÀr i ett par timmar istÀllet
![]()
HahahaVa bara uppe en svÀng, kröp tillbaka i sÀngen igen! Ville bara va först nÄn gÄng....![]()
JÀklar va snygg kombo med orange och negativ displayDet Àr bÀttre IRL.![]()
![]()
Ser sÄ god utFick bli klockbyte
![]()
![]()
En Calippo-Shock!Fick bli klockbyte
![]()
![]()
Tips var man kan köpa lÀnk vill ha till min 5000uOch nu lite fyrkantigt med kombilÀnk
GW-M5610 vs GW-B5600
![]()