• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

InslÀpp
DSC_3273.JPG
DSC_3274.JPG

Screenshot_20220526-090103~2.png

Dagens frÄga

Jag skulle nog troligen vÀlja min GW9400 om jag skulle bli tvingad. Intressant att höra era motiveringar
Kul frÄga! Jag Àr ju nÀmligen just nu i den situationen att jag sÄlt av alla andra g-shocks och endast har en kvar. Vilken blev det? RAAAAAAAANGEMAAAAAAAAN!
20220421_064945.jpg

Fast jag funderar pĂ„ att komplettera med en gw-5000 sĂ„ smĂ„ningom. 🙂

Hej. Helt ny pĂ„ g-shock. Satt och googlade lite referenser men det Ă€r som att hitta en nĂ„l i en hö-stackđŸ€Ł .

Skulle nÄgon vÀnlig sjÀl vilja skicka ref. pÄ nÄgon av de mindre g-shockmodellerna (15.5 cm handled) och kanske gÀrna i stÄl (delvis iaf)

Tack pÄ förhand.

Kul med sÄ mÄnga som svarade idag pÄ favorit gshocken. De verkar som GW9400 Àr den populÀraste och de Àr ju förstÄeligt. En klocka till ett vettigt pris fullspÀckad med funktioner, bra knappar och lÀttanvÀnd och framförallt snygg
Mest förvÄnad Àr jag att inte nÄgon sa Mudmaster, med tanke pÄ att det under en tid verkade vara "Officiella Mudmaster-trÄden"...

Mest förvÄnad Àr jag att inte nÄgon sa Mudmaster, med tanke pÄ att det under en tid verkade vara "Officiella Mudmaster-trÄden"...
Ja inga gwg alls faktiskt inga ani Digi alls utan bara digitala
Gwg Àr hÀrlig men den Àr lite hypad tycker jag nog.
Alltid trevligt att bÀra den dock, noterade dock idag att armbandet pÄ min gwg Àr ganska stelt. Grymt hÀrlig lume som Àr anvÀndbart. Har lite svÄrt för digidisplayen, lite för svÄravlÀst nÀr ocksÄ visarna skymmer. Kan aldrig bli detsamma som en helt i digital om man vill anvÀnda funktionerna fullt ut. Bökigt att flytta visarna tycker jag med dubbel knapptryckdt. Men som sagt man bÀr den alltid med glÀdje

Ja inga gwg alls faktiskt inga ani Digi alls utan bara digitala
Gwg Àr hÀrlig men den Àr lite hypad tycker jag nog.
Alltid trevligt att bÀra den dock, noterade dock idag att armbandet pÄ min gwg Àr ganska stelt. Grymt hÀrlig lume som Àr anvÀndbart. Har lite svÄrt för digidisplayen, lite för svÄravlÀst nÀr ocksÄ visarna skymmer. Kan aldrig bli detsamma som en helt i digital om man vill anvÀnda funktionerna fullt ut. Bökigt att flytta visarna tycker jag med dubbel knapptryckdt. Men som sagt man bÀr den alltid med glÀdje
AMEN! :D
Skriver under pÄ alltihop.

Hej. Helt ny pĂ„ g-shock. Satt och googlade lite referenser men det Ă€r som att hitta en nĂ„l i en hö-stackđŸ€Ł .

Skulle nÄgon vÀnlig sjÀl vilja skicka ref. pÄ nÄgon av de mindre g-shockmodellerna (15.5 cm handled) och kanske gÀrna i stÄl (delvis iaf)

Tack pÄ förhand.
Min GMW-B5000D-1 Àr lite i största laget för min dryga 16 cm handled. Hade inte första lÀnken varit fixerad sÄ hade den varit perfekt.
20220326_173920.jpg

Tillbaka
Topp