• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

God morgon lite segt efter gÄrdagens bravaderinte fÄtt bort all skitpÄ armbandet frÄn igÄr hehe
DSC_3397.JPG
DSC_3396.JPG
Ska synas att man jobbar.... Kul för övrigt att fÄ följa Dig i Din vardag. Min vardag Àr lite svÄr att skildra, mycket tystnadsplikt och sekretess i skolans vÀrld.

Ska synas att man jobbar.... Kul för övrigt att fÄ följa Dig i Din vardag. Min vardag Àr lite svÄr att skildra, mycket tystnadsplikt och sekretess i skolans vÀrld.
Tack kul du tycker det🙏precis förstĂ„r det, skulle du springa omkring och fota klockor i skolan sĂ„ fĂ„r du ju foten direkt.

Ja de ska synas som sagt ska försöka fĂ„ bort skiten Ă€ndĂ„, detta bandet Ă€r sĂ„ himla mjukt och bekvĂ€mt, de skönaste bandet jag har sĂ„ vill inte att leran ska torka o göra de stelare 😌 hoppas denna dagen blir lite lugnare Ă€n igĂ„r

Det hÀr mÄste vÀl ÀndÄ vara typ sketbilligt med extra band och sÄ..
Ok för att den Àr anvÀnd, men ÀndÄ? :D

Det hÀr mÄste vÀl ÀndÄ vara typ sketbilligt med extra band och sÄ..
Ok för att den Àr anvÀnd, men ÀndÄ? :D
Ja förvÄnad att ingen köpt den

Tillbaka
Topp