donpasta
Silver
Klart du ska ha guld
![]()
![]()
MMMMM bling bling bada bing!!!! Som halv italienare sÄ mÄste man ju ha lite guld!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Klart du ska ha guld
![]()
![]()
SĂ€llan man ser GA-2000 i trĂ„den (tror jag). Vad beror det pĂ„? UtseendemĂ€ssigt tycker jag den Ă€r en fulltrĂ€ff, sĂ€rskilt den gröna. Riktigt sugen pĂ„ en. Ăr det nĂ„got med funktionen som gör att den inte blir en forumfavorit?
![]()
Nu snackar vi om att vara i sitt rÀtta elementGamla gulfman pÄ utflykt
![]()
![]()
Kör du teams möte med hunden?HemÄt!!!!
![]()
Jag hade en och den fick lÀmna direkt. Tycker kvalitets kÀnslan kÀndes lÀgre pÄ den om man jÀmför med de andra Gshocks. De Àr bara min personliga Äsikt. Jag hade den blÄ camo
Kör du teams möte med hunden?
Ănskar jag kunde.. Han Ă€r tyvĂ€rr inte i livet lĂ€ngre..Kör du teams möte med hunden?
Ah va tristĂnskar jag kunde.. Han Ă€r tyvĂ€rr inte i livet lĂ€ngre..
SÄ nu för tiden fÄr man tokgosa med alla andras hundar istÀllet
Och kvÀllens klocka för OT.
![]()
Fasen vad gott att ni fick upp henne vid liv@roosterman nÀmnde nÄt om G-Shock i sitt rÀtta element hÀr kommer ett till. RÀddade just vÄran köttko. Som hamnade i bÀcken
JÀkla skit en annan bonde som har djur pÄ byggden hade rymt och kommit till vÄran gÄrd o stÀllt till med massa skitblev bÀrgning med lastaren
![]()
![]()
![]()
![]()
utmattad och chockad men rÀddad. Bilden nedan Äter med sin köttkalv![]()
![]()
![]()
Hade honom i 11Är. Min lille WitteAh va tristfick ta bort vÄran kÀra border collie I höstas vet hur ont och tungt det kÀnns
SÄ det blev en regnbÄge oxÄ? Eller blev blÄcamon ersatt??![]()
Det mÄste vara nÄgot i luften⊠Àven hÀr Àr det bling pÄ(kvar sedan igÄr och fÄr nog vara med imorgon ocksÄ).
hÀr ersÀtts ingen ting!!!SÄ det blev en regnbÄge oxÄ? Eller blev blÄcamon ersatt??![]()
Dagsljus bild imorrn hoppas jagĂnnu en vit trillade in idag.
![]()