• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Klart du ska ha guld 😁
IMG_20220123_132246.jpg
IMG_20220510_062032.jpg

MMMMM bling bling bada bing!!!! Som halv italienare sÄ mÄste man ju ha lite guld!

Jag hade en och den fick lÀmna direkt. Tycker kvalitets kÀnslan kÀndes lÀgre pÄ den om man jÀmför med de andra Gshocks. De Àr bara min personliga Äsikt. Jag hade den blÄ camo

Jag tyckte tavlan var grym, bandet perfekt och lÀsbarheten (analog) hög. Negativa för mig var den blÄ bezeln som jag ville haft svart. Plus tyckte den var lite stor för sin design.

@roosterman nÀmnde nÄt om G-Shock i sitt rÀtta element hÀr kommer ett till. RÀddade just vÄran köttko. Som hamnade i bÀcken
JĂ€kla skit en annan bonde som har djur pĂ„ byggden hade rymt och kommit till vĂ„ran gĂ„rd o stĂ€llt till med massa skit😩 blev bĂ€rgning med lastaren
DSC_3378.JPG
DSC_3382.JPG
DSC_3383.JPG
DSC_3385.JPG

DSC_3380.JPG
utmattad och chockad men rĂ€ddad. Bilden nedan Ă„ter med sin köttkalv❀
DSC_3381.JPG

@roosterman nÀmnde nÄt om G-Shock i sitt rÀtta element hÀr kommer ett till. RÀddade just vÄran köttko. Som hamnade i bÀcken
JĂ€kla skit en annan bonde som har djur pĂ„ byggden hade rymt och kommit till vĂ„ran gĂ„rd o stĂ€llt till med massa skit😩 blev bĂ€rgning med lastaren
DSC_3378.JPG
DSC_3382.JPG
DSC_3383.JPG
DSC_3385.JPG

DSC_3380.JPG
utmattad och chockad men rĂ€ddad. Bilden nedan Ă„ter med sin köttkalv❀
DSC_3381.JPG
Fasen vad gott att ni fick upp henne vid liv :) Och att hon Àr helskinnad. Helt rÀtt klocka för en sÄn rÀddningsaktion!
Ah va tristđŸ„ș fick ta bort vĂ„ran kĂ€ra border collie I höstas vet hur ont och tungt det kĂ€nns
Hade honom i 11Ă„r. Min lille Witte😍 Njuter varje gĂ„ng @ironcastle lĂ€gger ut bilder pĂ„ sin Hundis. Samma ras pĂ„ henne:)

Tillbaka
Topp