• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Nu kÀnns det dubbelt bra.
Virket Àr ju billigt i Är, har ni mÀrkt det?
Förra sommaren var det 20% dyrare.
Och sen Ă€r jag ju dessutom fĂ€rdig 😄

20220529_182138.jpg
Ja och bensinen Àr ocksÄ billig nÀr den Àr nere pÄ 21kr/litern :oops:

Har en dröm att fÄ tag i en DW 5000C 1A eller 1B med 240 modulen. Men Àr det kört att fÄ tag i nÄn som inte tömmer hela bankontot? Ebay Àr ju inte kul nÀr man ser priserna de begÀr. Finns det nÄn lycklig Àgare i trÄden hÀr?

Det virker som prisene pÄ DW-5000C har skutt i vÊret, spesielt det siste Äret, og spesielt pÄ ebay.
1B har jeg ikke sett for salg pÄ lenge.
BĂ„de den og DW-5800 er sjeldne.

Er du pÄ jakt etter en vintage square, sÄ er DW-5200 modellen en fantastisk fin modell. (BÄde DW-5200C og C9)
Prisene pÄ disse er faktisk ganske sÄ greie, enn sÄ lenge....

Gruppebilde av mine DW-5000 i forskjellige utgaver;
20210806_144150.jpg

Senast Àndrad:
Det virker som prisene pÄ DW-5000C har skutt i vÊret, spesielt det siste Äret, og spesielt pÄ ebay.
1B har jeg ikke sett for salg pÄ lenge.
BĂ„de den og DW-5800 er sjeldne.

Er du pÄ jakt etter en vintage square, sÄ er DW-5200 modellen en fantastisk fin modell. (BÄde DW-5200C og C9)
Prisene pÄ disse er faktisk ganske sÄ greie, enn sÄ lenge....

Gruppebilde av mine DW-5000 i forskjellige utgaver;
20210806_144150.jpg
Vilka hĂ€rliga klockor dĂ€r😍
Jag stillade begÀret med en gammal guld "Speed" 5600.
Synd man Àr för sent ute nÀr priserna skjutit i höjden pÄ den absolut första G-Shock modellen

Killen som jag skulle köpa en seiko av, hoppade av affÀren sÄ nu sÄlde jag min ga-2100 för tidigt men vÀntar fortfarande pÄ min dw-6600 band och case sÄ funderar pÄ skall man köpa en DW-5600 och moda eller en GA-2100 och moda igen eller kanske en GW-M5610 och moda???

SĂ€llan man ser GA-2000 i trĂ„den (tror jag). Vad beror det pĂ„? UtseendemĂ€ssigt tycker jag den Ă€r en fulltrĂ€ff, sĂ€rskilt den gröna. Riktigt sugen pĂ„ en. Är det nĂ„got med funktionen som gör att den inte blir en forumfavorit?

ga-2000-3aer.jpg

SĂ€llan man ser GA-2000 i trĂ„den (tror jag). Vad beror det pĂ„? UtseendemĂ€ssigt tycker jag den Ă€r en fulltrĂ€ff, sĂ€rskilt den gröna. Riktigt sugen pĂ„ en. Är det nĂ„got med funktionen som gör att den inte blir en forumfavorit?

ga-2000-3aer.jpg
Jag hade en och den fick lÀmna direkt. Tycker kvalitets kÀnslan kÀndes lÀgre pÄ den om man jÀmför med de andra Gshocks. De Àr bara min personliga Äsikt. Jag hade den blÄ camo

Jag hade en och den fick lÀmna direkt. Tycker kvalitets kÀnslan kÀndes lÀgre pÄ den om man jÀmför med de andra Gshocks. De Àr bara min personliga Äsikt. Jag hade den blÄ camo
AjdÄ, det lÄter inget vidare. Tack för input. Om jag slÄr till pÄ en fÄr det sÄledes bli frÄn en affÀr med smidig returpolicy (ingen import med andra ord).

AjdÄ, det lÄter inget vidare. Tack för input. Om jag slÄr till pÄ en fÄr det sÄledes bli frÄn en affÀr med smidig returpolicy (ingen import med andra ord).
Ja de Ă€r alltid bra att kĂ€nna pĂ„ klockorna. Jag köpte den hĂ€r pĂ„ KS. De Ă€r ju vĂ€ldigt personligt va man tycker. Men jag tycker skillnaden Ă€r stor, de Ă€r fjĂ€derlĂ€tta och plastiga😁 men vore kul om nĂ„n annan i trĂ„den kunde ge feedback ocksĂ„ sĂ„ du inte bara gĂ„r efter mitt tycke😊tavlan blev lite rörig med camomönstret som va i pĂ„ just den

ga-2000-3aer.jpg
Jag hade den svarta med 3 olika band
 alla sitter perfekt pÄ handleden, klockan kÀndes OK, men jag gillar inte ana-digi kombo + lite dÄlig kontrast pÄ de digitala delarna sÄ den fick segla vidare.

Tillbaka
Topp