Ja och bensinen Àr ocksÄ billig nÀr den Àr nere pÄ 21kr/liternNu kÀnns det dubbelt bra.
Virket Àr ju billigt i Är, har ni mÀrkt det?
Förra sommaren var det 20% dyrare.
Och sen Àr jag ju dessutom fÀrdig
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja och bensinen Àr ocksÄ billig nÀr den Àr nere pÄ 21kr/liternNu kÀnns det dubbelt bra.
Virket Àr ju billigt i Är, har ni mÀrkt det?
Förra sommaren var det 20% dyrare.
Och sen Àr jag ju dessutom fÀrdig
![]()
Snyggt.Har moddat min första G! Denna GW-B5600 har nu positiv display och Àr minst tio gÄnger lÀttare att lÀsa av. Det strulade lite lÀngs vÀgen men @L&W och andra snÀlla personer pÄ WUS har guidat mig vidare.
![]()
Har en dröm att fÄ tag i en DW 5000C 1A eller 1B med 240 modulen. Men Àr det kört att fÄ tag i nÄn som inte tömmer hela bankontot? Ebay Àr ju inte kul nÀr man ser priserna de begÀr. Finns det nÄn lycklig Àgare i trÄden hÀr?
Vilka hÀrliga klockor dÀrDet virker som prisene pÄ DW-5000C har skutt i vÊret, spesielt det siste Äret, og spesielt pÄ ebay.
1B har jeg ikke sett for salg pÄ lenge.
BĂ„de den og DW-5800 er sjeldne.
Er du pÄ jakt etter en vintage square, sÄ er DW-5200 modellen en fantastisk fin modell. (BÄde DW-5200C og C9)
Prisene pÄ disse er faktisk ganske sÄ greie, enn sÄ lenge....
Gruppebilde av mine DW-5000 i forskjellige utgaver;![]()
Kör pÄ 5610 eller 5600Killen som jag skulle köpa en seiko av, hoppade av affÀren sÄ nu sÄlde jag min ga-2100 för tidigt men vÀntar fortfarande pÄ min dw-6600 band och case sÄ funderar pÄ skall man köpa en DW-5600 och moda eller en GA-2100 och moda igen eller kanske en GW-M5610 och moda???
Bara tippa maten över bordskanten sÄ landar den ju perfekt i munnen pÄ miniBroginNy vecka pÄ jobbet kan kÀnnas lite "upp & ner" ibland....![]()
![]()
![]()
Ja. Somliga elever Àr mer krÀvande Àn andra... och stundtals underhÄllande!Bara tippa maten över bordskanten sÄ landar den ju perfekt i munnen pÄ miniBrogin![]()
And so it beginsâŠDagens Ă€r GW-5000 som vanligt nuförtiden....
![]()
Har dock börjat kÀnna ett starkt sug efter en GWM-B5000-1 (den med negativ display) att byta av med.![]()
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂPDagens Ă€r GW-5000 som vanligt nuförtiden....
![]()
Har dock börjat kÀnna ett starkt sug efter en GWM-B5000-1 (den med negativ display) att byta av med.![]()
Shhhh, sĂ€g ingetAnd so it beginsâŠ
Kör pÄ 5610 eller 5600![]()
Jag hade en och den fick lĂ€mna direkt. Tycker kvalitets kĂ€nslan kĂ€ndes lĂ€gre pĂ„ den om man jĂ€mför med de andra Gshocks. De Ă€r bara min personliga Ă„sikt. Jag hade den blĂ„ camoSĂ€llan man ser GA-2000 i trĂ„den (tror jag). Vad beror det pĂ„? UtseendemĂ€ssigt tycker jag den Ă€r en fulltrĂ€ff, sĂ€rskilt den gröna. Riktigt sugen pĂ„ en. Ăr det nĂ„got med funktionen som gör att den inte blir en forumfavorit?
![]()
AjdÄ, det lÄter inget vidare. Tack för input. Om jag slÄr till pÄ en fÄr det sÄledes bli frÄn en affÀr med smidig returpolicy (ingen import med andra ord).Jag hade en och den fick lÀmna direkt. Tycker kvalitets kÀnslan kÀndes lÀgre pÄ den om man jÀmför med de andra Gshocks. De Àr bara min personliga Äsikt. Jag hade den blÄ camo
Klart du ska ha guldBlev en DW-5600E-1VER och sen ett kina guld stÄl mod helband och case haha tÀnkte behöver nÄgot guld nÀr jag kommer ha min dw-6600 helt i resin svart band och original case sÄ behöver man nÄgot bling till sommar och som kul grej nu nÀr man Àr arbetslös![]()
Ja de Àr alltid bra att kÀnna pÄ klockorna. Jag köpte den hÀr pÄ KS. De Àr ju vÀldigt personligt va man tycker. Men jag tycker skillnaden Àr stor, de Àr fjÀderlÀtta och plastigaAjdÄ, det lÄter inget vidare. Tack för input. Om jag slÄr till pÄ en fÄr det sÄledes bli frÄn en affÀr med smidig returpolicy (ingen import med andra ord).
Jag hade den svarta med 3 olika band⊠alla sitter perfekt pĂ„ handleden, klockan kĂ€ndes OK, men jag gillar inte ana-digi kombo + lite dĂ„lig kontrast pĂ„ de digitala delarna sĂ„ den fick segla vidare.SĂ€llan man ser GA-2000 i trĂ„den (tror jag). Vad beror det pĂ„? UtseendemĂ€ssigt tycker jag den Ă€r en fulltrĂ€ff, sĂ€rskilt den gröna. Riktigt sugen pĂ„ en. Ăr det nĂ„got med funktionen som gör att den inte blir en forumfavorit?
![]()