• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Om nÄgon i trÄden Àr sugen pÄ en ga b2100 tÀnkte jag slÀppa min
E752EBED-96B0-43BA-AAE4-7BDB51DD0A13.jpeg

Tanken var att köpa 3st pÄ en gÄng, en varsin till yngsta sönerna. Yngsta sonen avstod sÄ jag tÀnkte ta hans. Nu fanns det bara en hemma sÄ jag har tvÄ bokade nÀr de kommer (till mina tvillingar), men jag kÀnner inte att modellen Àr riktigt för mig.
AnvÀnd 2 dagar, 1,5k f2f eller +valfri frakt.
Dra ett PM vid intresse sĂ„ slipper jag annonsera 😉

Den hÀr mina vÀnner har jag köpt billigt.
FÀrgstÀnksmodd Àr ju inte min grej söker dÀrför tips nÄn som har idé om hur man kan avlÀgsna fÀrgen pÄ bÀsta sÀtt. VÀrme pistol ? NÄt medel? Annars blir de att köpa bezel o band men hade ju varit billigast med de förstnÀmda
DSC_3778.JPG
DSC_3780.JPG
DSC_3781.JPG

Den hÀr mina vÀnner har jag köpt billigt.
FÀrgstÀnksmodd Àr ju inte min grej söker dÀrför tips nÄn som har idé om hur man kan avlÀgsna fÀrgen pÄ bÀsta sÀtt. VÀrme pistol ? NÄt medel? Annars blir de att köpa bezel o band men hade ju varit billigast med de förstnÀmda
DSC_3778.JPG
DSC_3780.JPG
DSC_3781.JPG
FÀrgborttagningsmedel Àr nog det snabbaste och effektivaste. Men var försiktig sÄ du inte vÀljer ett för starkt medel som skadar hartsen. Biostrip 20 ska vara sÀkert att anvÀnda pÄ harts. MÄnga modellbyggare anvÀnder det medlet av just den anledningen.

Ptja, stĂ€nkmĂ„lade timmervĂ€ggar Ă€r helt okej men klockor vetitusan đŸ€” TheStrapArtist
NÀ precis detta Àr ingen höjdare.. men fasen nu har jag en 6900 IAF. Bara avlÀgsna detta pÄ nÄt vis. Lite kul att man inte tagit bort bezelen vid mÄlning. Knappen Àr ju fÀrgad med.

Den kan nog bli fin igen, gillar att de Àr den lila insatsen innanför

Äntligen, hoppas pĂ„ att den dyker upp imorgon.
Har en klocka pĂ„ vĂ€g in som jag faktiskt inte sett i den hĂ€r trĂ„den Ă€n (med förbehĂ„ll om att jag kanske missat nĂ„gon p.g.a. skitlĂ„ng trĂ„d 😅).

609A816A-514F-4E6A-A78A-704FDA8F5EA1.jpeg
Som sagt, inte vĂ€rsta grejen. Men jag har inte sett den hĂ€r fĂ€rgkombon i trĂ„den innan. â˜ș

LĂ„nad bild:

IMG_7410.JPG

Lite snabba wristshots â˜ș

IMG_7548.JPG
IMG_7544.JPG
IMG_7547.JPG

Tillbaka
Topp