• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Gwg1000
20220608_204610.JPG

Ok! FörstÄr jag det rÀtt dÄ att dessa skal inte passar denna modell(eller föregÄngaren utan U)?

Screenshot_20220608-205832_DuckDuckGo.jpg

5610 fick agera mekar-klocka idag. Äntligen Ă€r 90-talsbygget klart (Ă€n sĂ„ lĂ€nge). 😁
PSX_20220608_224532.jpg
PSX_20220608_224608.jpg
BÄde klocka och cykel Àr snygga.
Fasen fast man har 3 fyrkanter nÀr de senaste inköpet anlÀnder sÄ lockar 5610 ocksÄ damn it. Lite rött Àr verkligen snyggt ihop och ger den klassiska vibben

5610 fick agera mekar-klocka idag. Äntligen Ă€r 90-talsbygget klart (Ă€n sĂ„ lĂ€nge). 😁
PSX_20220608_224532.jpg
PSX_20220608_224608.jpg
Riktigt snygg Marin du har fĂ„tt till! Jag har en likadan som jag lĂ€t bygga om till fixie/single av en cykelhandlare. De var riktigt imponerad över ramen som de menade var speciellt vĂ€lbyggd med tjockare gods nĂ€ra skarvar och tunnare gods i mitten pĂ„ röret. Endast tre fabriker kunde tillverka dessa ramar sa de sĂ„ den fĂ„r du vara rĂ€dd om đŸ‘đŸŒ

BÄde klocka och cykel Àr snygga.
Fasen fast man har 3 fyrkanter nÀr de senaste inköpet anlÀnder sÄ lockar 5610 ocksÄ damn it. Lite rött Àr verkligen snyggt ihop och ger den klassiska vibben
Bara tre? DĂ„ behöver du lĂ€tt en 5610 ocksĂ„! 😁 Den Ă€r riktigt grym i sin enkelhet och helt oslagbar för priset ocksĂ„. GĂ„r ofta att hitta pĂ„ rea för en bra bit under 1K och med bĂ„de radiosynk och solcellsladdning sĂ„ Ă€r den komplett. 👌

Riktigt snygg Marin du har fĂ„tt till! Jag har en likadan som jag lĂ€t bygga om till fixie/single av en cykelhandlare. De var riktigt imponerad över ramen som de menade var speciellt vĂ€lbyggd med tjockare gods nĂ€ra skarvar och tunnare gods i mitten pĂ„ röret. Endast tre fabriker kunde tillverka dessa ramar sa de sĂ„ den fĂ„r du vara rĂ€dd om đŸ‘đŸŒ
Tack ska du ha! Funderade ocksÄ pÄ att göra en fixie men detta verkar ju ha varit en riktig top of the line med XT-drivlina samt nav, vevarmar och vevlager frÄn White Industries sÄ tyckte att det var synd. TyvÀrr sÄ har allta White-delar utom framhubben försvunnit lÀngs med vÀgen innan jag köpte den. :sorry: Ramen kÀnns riktigt grym och Àven med de nÄgot för feta dÀcken jag har satt pÄ sÄ vÀger den vÀldigt lite, Àr riktigt imponerad. Ska definitivt hÄlla hÄrt i den! La upp lite fler bilder hÀr: MTB-trÄden

Tillbaka
Topp