Var försiktig, 90-tals MTB Ă€r minst lika giftigt som G-Shock. Har tre stycken, och skulle varit fler om de inte var sĂ„ meckiga att frakta och förvara.5610 fick agera mekar-klocka idag. Ăntligen Ă€r 90-talsbygget klart (Ă€n sĂ„ lĂ€nge).
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Var försiktig, 90-tals MTB Ă€r minst lika giftigt som G-Shock. Har tre stycken, och skulle varit fler om de inte var sĂ„ meckiga att frakta och förvara.5610 fick agera mekar-klocka idag. Ăntligen Ă€r 90-talsbygget klart (Ă€n sĂ„ lĂ€nge).
![]()
![]()
Nuuuu sĂ„Det var ett tag sen jag postade hĂ€r men jag har gĂ„tt och suktat lĂ€nge nog nuâŠ
![]()
Hakar pÄVintagekvÀll.
![]()
Stort grattis till dig och klockan. Det Àr den snyggaste MRG-squaren so farGrattis pÄ födelsedagen till mig sjÀlv
![]()
Grymt finGrattis pÄ födelsedagen till mig sjÀlv
![]()
Snyggt!Var försiktig, 90-tals MTB Àr minst lika giftigt som G-Shock. Har tre stycken, och skulle varit fler om de inte var sÄ meckiga att frakta och förvara.
![]()
- Stort Grattis och absolut coolaste klockan just nuGrattis pÄ födelsedagen till mig sjÀlv
![]()
- Stort Grattis och absolut coolaste klockan just nu
Titanlegering, DLC-belÀggning och safirglas![]()
- VÀntar pÄ en MRG B5000 frÄn Klockmaster GlobenTack, den Àr sÄ klart grymvilket man kan förvÀnta sig för priset.
Var inte du ute efter en MRG?
Grattis pÄ födelsedagen till mig sjÀlv
![]()
Den dÀr Àr sÄ bra
Riktigt jÀkla braSom sagt, inte vÀrsta grejen. Men jag har inte sett den hÀr fÀrgkombon i trÄden innan.
LĂ„nad bild:
![]()
Lite snabba wristshots
![]()
![]()
![]()
Valde mellan den och den som gÄr i orange/gult/grÄtt - men tycker den hÀr hÄller ihop mer designmÀssigt.Riktigt jÀkla braTokyo Twilight-kÀnsla över den
![]()
Oj oj oj, stort grattis!Grattis pÄ födelsedagen till mig sjÀlv
![]()