Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ta ut modulen och blÄs den och glaset med hÄrtork pÄ lÄg vÀrme och feta in packningen. Borde funka. Annars fÄr du byta packningen.TvÀttade Picasso g i goda tro. Fan fick jag kondens.
Ăppna upp baklocket. Nackdelen o köpa begagnat. Tror ni de hjĂ€lper? Hur kĂ€nsliga Ă€r digitalklockor för fukt? Fick bli GD 350 till benpasset nu![]()
Min Rangeman synkade i natt kl fem över midnatt, men Ă€ndĂ„ har jag inte den dĂ€r antennmarkeringen nu pĂ„ morgonen. Ăr det nĂ„gon som vet varför? Trodde den syntes 24 timmar efter synkning.![]()
Den har synkat vid den tiden men har inte fĂ„tt alla data dĂ„ syns inte R/C ikonen.Min Rangeman synkade i natt kl fem över midnatt, men Ă€ndĂ„ har jag inte den dĂ€r antennmarkeringen nu pĂ„ morgonen. Ăr det nĂ„gon som vet varför? Trodde den syntes 24 timmar efter synkning.![]()
Det blir sÄ om synkningen bara sker delvis, t ex om tiden synkat men inte datum. Tror jag.
Ok, tack för svaren!Den har synkat vid den tiden men har inte fÄtt alla data dÄ syns inte R/C ikonen.
- Vilken app fungerar för synkning, G-Shock eller MR-G? Gissar G-Shock eftersom det Àr samma modul som i de vanliga?Tack, den Àr sÄ klart grymvilket man kan förvÀnta sig för priset.
Var inte du ute efter en MRG?
Casio Watches heter appen. NÀr man reggar klockan i appen fÄr man 5 Ärs garanti verkar det som.- Vilken app fungerar för synkning, G-Shock eller MR-G? Gissar G-Shock eftersom det Àr samma modul som i de vanliga?
Jag menade gummi oringen mellan backlocket och boetten. Modulen ser ok ut tycker jag.
Okej fÄr dock inte grepp pÄ hur gummioackningen jag hÄller i pÄ bild 2 ska sitta den kÀnns för litenJag menade gummi oringen mellan backlocket och boetten. Modulen ser ok ut tycker jag.
Den lĂ€gger du bara pĂ„ baksidan pĂ„ modulen. HĂ€r Ă€r oringen jag menar. Ăr den dĂ„lig sĂ„ blir inte klockan vattentĂ€t.Okej fĂ„r dock inte grepp pĂ„ hur gummioackningen jag hĂ„ller i pĂ„ bild 2 ska sitta den kĂ€nns för liten
Okej ska kika pĂ„ den, har silikonfett sĂ„ kan lĂ€gga pĂ„ lite försiktigt med det. Tack för inputDen lĂ€gger du bara pĂ„ baksidan pĂ„ modulen. HĂ€r Ă€r oringen jag menar. Ăr den dĂ„lig sĂ„ blir inte klockan vattentĂ€t.![]()
Vad har dÄ dÄ stÀllt till med?Utskriven frÄn akuten
![]()
Nej menade klockanVad har dÄ dÄ stÀllt till med?![]()
Jaha, trodde det var du som var skadad.Nej menade klockangick in fukt i den morse
Samlingen!
![]()
![]()
Hur kan den vara det, den Àr ju en keeperGW-5000 till salu!
![]()