Det har intrÀffat förut hÀr pÄ Klocksnack..Hur kan den vara det, den Àr ju en keeper![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det har intrÀffat förut hÀr pÄ Klocksnack..Hur kan den vara det, den Àr ju en keeper![]()
Hur kan den vara det, den Àr ju en keeper![]()
Oja flera gÄnger...nu Àr den sÄld, var tvungen att ha en sÄn igenDet har intrÀffat förut hÀr pÄ Klocksnack..
Ehm, ja... Finns en 40st till... Postade alla i microtrÄden tidigare.Haha och det Àr nog inte alla klockor dÀr hemma... Hur mÄnga Squale och Doxa ligger dÀr hemma?![]()
Samlingen!
![]()
![]()
Inte jag heller!Oj trodde inte att du hade sÄ mÄnga G!
Ehm, ja... Finns en 40st till... Postade alla i microtrÄden tidigare.
https://klocksnack.se/threads/stora-trÄden-om-mikromÀrken-och-andra-affordables.60202/page-4828#post-4276028
om du försökte avlÀgsna fÀrgkladdet pÄ den andra klockan kan jag meddela att du fÄtt en kludd i ansiktetDet finnstider dÄ Àven bonden klÀr upp sig lite
Gmw b5000 passar fint till skjorta
![]()
Den va riktigt braom du försökte avlÀgsna fÀrgkladdet pÄ den andra klockan kan jag meddela att du fÄtt en kludd i ansiktet![]()
Jag tyckte den dÀr blev aslÀcker!
- Liite slarvig sminkning kanske âŠDet finnstider dĂ„ Ă€ven bonden klĂ€r upp sig lite
Gmw b5000 passar fint till skjorta
![]()
Spacklad av rosa, dĂ„ blir de sĂ„dĂ€r- Liite slarvig sminkning kanske âŠ![]()
- Rosa verkar ha nÄn bokstavskombination...Spacklad av rosa, dÄ blir de sÄdÀr
Riktigt snygg!!! Ăr det en gw-5000?
Dw-5700SF-1 sneaker freaker
Tack! Japp, det Ă€r en GW-5000U.Riktigt snygg!!! Ăr det en gw-5000?
Jag tyckte den dÀr blev aslÀcker
Ser ut som en ga-100.Darth Maul och G-shock. OsÀker pÄ modell dock.
![]()
Tackar! Jo den blev bra tycker jag.Jag tyckte den dÀr blev aslÀcker!