Oh, en gbd-200.G in action?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Oh, en gbd-200.G in action?
![]()
Finns helt klart potential till att bli Ă„rets sommarklocka. Skön klick med fĂ€rg!Kopplar Ă€ntligen av pĂ„ balkongen riktigt efter en veckas slit. Det smĂ„regnar men Ă€r behaglig temperatur. Ălskar den nya gula Casioaken. Ăr denna möjligen Ă„rets sommar G-shock?
![]()
Gillar att provocera lite, bra dÀr att ta vara pÄ morgnarnaSover? HÀr grÀvs det i rabatterna.
JÀtte bra pris varför köper ingen? Jag hade köpt om jag inte redan haft enKör en sista prisbump pÄ denna, lÀgre pris Àr nog svÄrt att hitta
Avslutad - Casio Mudmaster GWG-1000
SÀljer nu en GWG-1000 1A3ER. Klockan Àr i bra anvÀnt skick med lite mÀrken pÄ bezelen men allting fungerar och glaset Àr repfritt. VÀrt att notera Àr att knapparna fungerar men har lite sÀmre feedback Àn nÀr den var ny. Den kommer med 2st originalband, ett svart och ett militÀrgrönt. Det...klocksnack.se
Kan man inte ha tvÄ menar du??JÀtte bra pris varför köper ingen? Jag hade köpt om jag inte redan haft en
Haha onödigt o ha 2 nÀr man bara anvÀnder den man har 1 dag i veckanKan man inte ha tvÄ menar du??![]()
-Blev det en MRG?
@Fru hepanter kolla en kompisklockaVarje gÄng jag sÀtter spaden i jorden sÄ kommer det upp en ny platta ...
KrÀver sin klocka
![]()
Ăr det stegrĂ€knare eller plattrĂ€knare, snart 6000 plattor Ă€r imponerandeVarje gĂ„ng jag sĂ€tter spaden i jorden sĂ„ kommer det upp en ny platta ...
KrÀver sin klocka
![]()
RĂ„kade du handla @Syer ÂŽs Muddie ?Ăr det nĂ„gon som har en original bezel till en GWG-1000 1A3ER i fint skick till övers?
Hoppsan, det blev visst sĂ„âŠRĂ„kade du handla @Syer ÂŽs Muddie ?![]()
För dom pengarna sĂ„ var det nĂ€stan sĂ„ jag hade köpt den bara för attHoppsan, det blev visst sĂ„âŠ
Skönt att jag hann före innan den stora fisken hann nappaFör dom pengarna sÄ var det nÀstan sÄ jag hade köpt den bara för att![]()
Plats i klocklÄdan Àr alltid farligtSkönt att jag hann före innan den stora fisken hann nappa. Jag har ju trors allt saknat en GWG sedan jag sÄlde min och sÄ finns det plats i klocklÄdan.
DÀrför man inte ska ha en lÄda.. BÀttre med en hylla eller trePlats i klocklÄdan Àr alltid farligt![]()