Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Förstod Michael Douglas roll totalt nÀr jag blev vuxen.Mood
![]()
Ibland förstĂ„r jag filmen âfalling down â
Jag hoppas att den blir lÄnglivad. Tycker det Àr helt underbart att det finns en marknad för ett fyrkantigt digitalur i den prisklassen.Undrar hur mÄnga varianter det blir pÄ MR-Gn framöver? SjÀlv brottas jag med om jag föredrar den svarta eller den vanliga. Dessutom Àr positiv display ett mÄste för mig
![]()
Tur bregotten kostar sÄ. För den Àr bra mycket dyrare att fÄ fram mjölken nÀr man mÄste tanka traktorn för 26 kr litern, tÀnk er att tanken rymmer ca 350 liter och ge kossor mat dÀr plast och nÀt till balarna stigtit till sjuka mÀngder pengar och kraftfoder ska vi inte tala om. Mat ska IAF kosta pengar de Àr livsnödvÀndigtJag hoppas att den blir lÄnglivad. Tycker det Àr helt underbart att det finns en marknad för ett fyrkantigt digitalur i den prisklassen.
SjÀlv kan jag inte motivera ett inköp just nu. Vi ska snart börja bygga nytt hus och ett paket Bregott kostar 58 kr!
Men annars skulle jag sjÀlv valt den svarta alla gÄnger! Helst med silverdetaljer istf guld men det kÀnns som en onödigt dyr mod.
Haha. Ja, inser att Bregott var ett dÄligt exempel nÀr man hÀnger i ko-trÄden! HÀlsa kossorna att det inte var nÄgot illa ment, jag vill inte riskera att Bregottleveranserna sinar för dÄ fÄr jag en vÀldigt arg femÄring att hanteras med hÀr hemma.Tur bregotten kostar sÄ. För den Àr bra mycket dyrare att fÄ fram mjölken nÀr man mÄste tanka traktorn för 26 kr litern, tÀnk er att tanken rymmer ca 350 liter och ge kossor mat dÀr plast och nÀt till balarna stigtit till sjuka mÀngder pengar och kraftfoder ska vi inte tala om. Mat ska IAF kosta pengar de Àr livsnödvÀndigt. Kossorna hÀlsar
![]()
![]()
Förstod Michael Douglas roll totalt nÀr jag blev vuxen.
De Àr lugntHaha. Ja, inser att Bregott var ett dÄligt exempel nÀr man hÀnger i ko-trÄden! HÀlsa kossorna att det inte var nÄgot illa ment, jag vill inte riskera att Bregottleveranserna sinar för dÄ fÄr jag en vÀldigt arg femÄring att hanteras med hÀr hemma.
Men In Rescue Orange "MIRO" Mudman.
![]()
Tack för detHakar pÄ @Sonnyboy och skaffar en sommar-GWG![]()
Hakar pÄ @Sonnyboy och skaffar en sommar-GWG![]()
Japp. Blir nog min sjÀtte GWG, sjukt trevlig klocka och sÀrskilt sommartid nÀr man slipper ha den under nÄn skjortÀrm.Ploprofs?
Lite sugen pÄ testa en GWG igen men tycker samtidigt min Mudman Àr i bra storlek. Med vetskap om att king bar jag mkt(saknar ibland min röda du köpte kanske blir en stealth igen nÄgon ggn
)
Edit: eller om det finns x antal som vill köra passaround GWG-2000 i nÄgra veckor![]()
Hakar pÄ @Sonnyboy och skaffar en sommar-GWG![]()
Det regnar fint prissatta GWG. Tack hÀrifrÄn ocksÄTack för det![]()
Stapla pÄ höjd Àr modellen...DÀrför man inte ska ha en lÄda.. BÀttre med en hylla eller tre![]()
NÄt annat stÀlle Àn Ebay om man funderar pÄ bezel o Armband till dw6900? Annars fÄr de bli fÀrgbortsgning
FÄr kika in Tiktox o ÄterkommaDW-6900 och DW-6600 Àr tydligen samma band och bezel och jag har haft skit med att bestÀlla frÄn Ebay och Aliexpress. Somliga hÀr rekommenderar tiktox men deras hemsida suger tycker jag dÄ man inte kan bestÀlla bezel och band tillsammans sÄ man vet att det Àr rÀtt nyans pÄ fÀrgen... Àven svart
Helt plötsligt sÄ inser jag att min kökslÄda kanske inte Àr för liten hemma, de handlar om att stapla ihop dom rÀttEn snakeshock.![]()