Jag gillar verkligen olika fÀrger. Och den andra frÄn vÀnster Àr verkligen snygg. Men jag tror den Àr utgÄngen va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÄgon som har en mudman och vill dela lite bilder? Den ser shysst ut Ä ser ut att sitta bra pÄ handleden!
Blivit ett litet gÀng. Har faktiskt aldrig direkt brytt mig om G-Shock, men nu ser det ut sÄhÀr.
![]()
Den dĂ€r specialvarianten, GMW-B5000TVA-1, Ă€r lĂ€cker - men ni som har den. Ăr den vĂ€rd det? Har ju redan stĂ„lvarianten. Ăr inte det samma modul, bara annat case och lĂ€nk?
KöööööööööpSom hittat
![]()
Kan inte motivera en titanare, Àn mindre MRG. Men en dag kanskeKöööööööööp
Nej just det ja, du rÄkade ju köpa en Mudmaster istÀllet![]()
Blivit ett litet gÀng. Har faktiskt aldrig direkt brytt mig om G-Shock, men nu ser det ut sÄhÀr.
![]()
Den dĂ€r specialvarianten, GMW-B5000TVA-1, Ă€r lĂ€cker - men ni som har den. Ăr den vĂ€rd det? Har ju redan stĂ„lvarianten. Ăr inte det samma modul, bara annat case och lĂ€nk?
Den Àr aslÀcker.![]()
![]()
Vad âbaraâ annat case och lĂ€nk?
Det Àr ju det som Àr hela grejen med den. BÀttre finish och titan. Extremt mycket skönare att bÀra Àn stÄlmodellerna.
Mudman x3NÄgon som har en mudman och vill dela lite bilder? Den ser shysst ut Ä ser ut att sitta bra pÄ handleden!
Man skulle kunna sÀga detsamma om nya MRG som kostar 40 papp.Den Àr aslÀcker.
Men jag hade alltsÄ inte fel.![]()
Undrar hur mÄnga varianter det blir pÄ MR-Gn framöver? SjÀlv brottas jag med om jag föredrar den svarta eller den vanliga. Dessutom Àr positiv display ett mÄste för mig![]()
I detta fallet Àr ju fasen bra att Bregott Àr dyrt sÄ man slipper kosta pÄ en sÄnSom hittat
![]()
Dags att trimma upp Rosa och dom andra sÄ man kan skaffa sig en riktig lantbruksbeater![]()
![]()
VadĂ„ âbaraâ annat case och lĂ€nk?
Det Àr ju det som Àr hela grejen med den. BÀttre finish och titan. Extremt mycket skönare att bÀra Àn stÄlmodellerna.
Den Àr cool. Men jag gillar B5000TB lite mer.Blivit ett litet gÀng. Har faktiskt aldrig direkt brytt mig om G-Shock, men nu ser det ut sÄhÀr.
![]()
Blev nĂ„gra stegĂr det stegrĂ€knare eller plattrĂ€knare, snart 6000 plattor Ă€r imponerande
Bra dÀr! Samma hÀr!Semi-stÄl-söndag
![]()
Den Àr jÀkligt schysst! SÄ jÀkla synd bara att den helt svarta har svart diaplay, gillar inte detMudman x3
![]()
![]()
![]()