Den övre - ocksÄ titanlegering?Den Àr cool. Men jag gillar B5000TB lite mer.
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den övre - ocksÄ titanlegering?Den Àr cool. Men jag gillar B5000TB lite mer.
![]()
![]()
StÀmmer. Titan, DLC och safirglas.Den övre - ocksÄ titanlegering?
Intressant att se vad den blir. Verkar vara en LTD modell. SÄg att det ska komma en GWG1K ocksÄ. Dock en Kina release.
Vad Àr det som gör att du gillar den mer?Den Àr cool. Men jag gillar B5000TB lite mer.
![]()
![]()
Gillar det klassiska utseendet pÄ TB.Vad Àr det som gör att du gillar den mer?
Har du bytt batteriet pÄ den?Köpte 2st Casio pÄ tradera för 99kr och den ena skall jag anvÀnda som en beater nÀr man gör saker som jag inte vill skada min dw-5600 som skall guld mod nÀr det kommer.
![]()
Men denna som inte verkar ha power i sig. Det undrar jag om nÄgon vill ha? w-42h stÄr det bak pÄ locket... jag bjuder pÄ brevporto och nytt kina band om nÄgon vill ha den?
![]()
Har du bytt batteriet pÄ den?
Gjort AC-reset?
Betyder det att du en dag kanske rÄkar köpa en MRG fyrkant?Gillar det klassiska utseendet pÄ TB.
Kanske, men jag vÀntar de dÀr 40% rabatt som @Derix pratade om innan.Betyder det att du en dag kanske rÄkar köpa en MRG fyrkant?
Jag hojtar till nÀr det hÀnder (och bestÀller en sjÀlv
Lite sjukt att den billigaste MRG fyrkant kostar mer Àn TB och TVA tillsammans.Jag hojtar till nÀr det hÀnder (och bestÀller en sjÀlv)
Beg marknaden kan bli jobbig för MRG iaf pÄ KS.Lite sjukt att den billigaste MRG fyrkant kostar mer Àn TB och TVA tillsammans.
Tur man inte va pÄ genomresa i "Tuppastan"....Var ute och vimsade i ortens rondeller med 5-tonnaren för en stund sen
![]()